2007-04-05, 19:55
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetalplutto
okej, men jag tänkte i övrigt:P om dom har Montana black eller gold. står inte på deras hemsida vad dom har i burikt

Ja det har dem.
Citera
2007-04-05, 20:17
Medlem
goodie^^
någon som har koll på om dom har öppet på annandag påsk? det är måndag, tror jag :P hehe
Citera
2007-04-05, 20:36
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fetalplutto
goodie^^
någon som har koll på om dom har öppet på annandag påsk? det är måndag, tror jag :P hehe

Ring dem? Eller skicka ett mail och fråga.
Citera
2007-04-05, 21:05
Medlem
redan gjort:P men jag får väl inge svar förns på tisdag hehe
Citera
2007-04-08, 20:31
Medlem
Tänkte köpa en skokräm, lite tips på vilken man ska köpa?

Funderade på den här:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v71&search_brand=&sida =3&page=14&shophex=&pid=218

Vill ha en som funkar bra med alkej ink
Citera
2007-04-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lester
Tänkte köpa en skokräm, lite tips på vilken man ska köpa?

Funderade på den här:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v71&search_brand=&sida =3&page=14&shophex=&pid=218

Vill ha en som funkar bra med alkej ink
Wolysen (som du länkade till) funkar klockrent med alkej!
Citera
2007-04-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leitmotif
Wolysen (som du länkade till) funkar klockrent med alkej!

Tack, då vet jag vad man ska köpa då
Citera
2007-04-09, 01:50
Medlem
Jaaaas avatar
Snälla fetalplutto och alla andra sluta fråga om öppetider på hl frakt och allt annat som inte har nått att göra med bombing och dess substanser ...

Sedan kan väll alla som frågar om nått börja med att läsa igenom hela tråden eller söker så vi slipper samma frågor hela tiden ...

Skulle gärna vilja veta hur magicInk blir på gråa ytan längst ner på utsidan på c20 (nya tunnelbanan) nån som vet ? ...

Nån som torskat på bombing med magicink ? eller som vet vad som händer ? ta som exempel att jag dragigt en tag och väktare ser det vad gör dem ? ...

Lester ett tips snatta bostonskokräm (finns på många mataffärer ) de är lika bra men grattis du behöver många eftersom de går sönder offta då blir det jobbigt om man ska betala för dem ..
Citera
2007-04-09, 13:07
Medlem
Magic Ink är ju inte särskilt kul att bomba med tycker jag. Dessutom har ju SL/Connex fått ett nytt buffmedel för det så det känns rätt menlöst...
Citera
2007-04-09, 16:59
Medlem
På tal om bombing då, jag hittade en sida där de sålde gamla tyska Montana för 30 spänn, de hette ej Black eller Gold. Är det värt det, frakt tillkommer ju då.
Jag tror nog att det inte är värt det, eftersom att jag har rätt nära till graff-affären här i stan. Åsikt på det?

Hursomhelst så säljer denna hemsidan 100 ml (också tyska) för 15 spänn. Då tänkte jag "Fan, shit vad billigt. Aslätt att klämma ner i fickan och bomba med ju" eftersom att jag tycker att can är jobbigt att gå runt med i handen/fickan @ stan.
Men sedan blir det ju, 4 burkar blir 400 ml och sedan också 60 spänn.
Men hur mycket ink är det i en marker liksom? En sådandär gammal klassisk 15mm Hardcore Bombing, det är la cirka 100 ml och det räcker ju ett tag för mig

Värt eller ej, åsikt på det tack :P
Citera
2007-04-12, 13:25
Medlem
Jaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenlinestar
Magic Ink är ju inte särskilt kul att bomba med tycker jag. Dessutom har ju SL/Connex fått ett nytt buffmedel för det så det känns rätt menlöst...

Har de börjat använda det märks inte speciellt mycket ger fortfarande grova buffs på månmga ytor .....
Citera
2007-04-12, 14:57
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Lester ett tips snatta bostonskokräm (finns på många mataffärer ) de är lika bra men grattis du behöver många eftersom de går sönder offta då blir det jobbigt om man ska betala för dem ..
Boston är kung. Du kan köra med ungefär vad som helst i dem och det flyter bra..
Lättrackat oftast, ingen som misstänker att du skulle sno skokräm på lokala Ica typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in