2009-10-18, 19:41
Medlem
Hej!

Mitt tangentbord har fullstndigt ballat ur. Grejen r den att det fungerar att skriva men det verkar som att alt gr knappen (eller ngon/ngra andra knappar, vet inte helt skert) r konstant aktiverad drfr att nr jag klickar p t.ex genvgarna jmte startmeny knappen s fr jag upp rutan fr egenskaperna istllet fr att t.ex internet explorer startas upp.
Den "fysiska" knappen sitter inte nertryckt.

Jag har provat att byta tangentbord men det lste inte problemet.
Citera
2009-10-18, 20:11
Medlem
fuskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurax
Hej!

Mitt tangentbord har fullstndigt ballat ur. Grejen r den att det fungerar att skriva men det verkar som att alt gr knappen (eller ngon/ngra andra knappar, vet inte helt skert) r konstant aktiverad drfr att nr jag klickar p t.ex genvgarna jmte startmeny knappen s fr jag upp rutan fr egenskaperna istllet fr att t.ex internet explorer startas upp.
Den "fysiska" knappen sitter inte nertryckt.

Jag har provat att byta tangentbord men det lste inte problemet.
Jag tror du har p "trga tangenter" leta lite i kontroll panelen.
Citera
2009-10-19, 15:25
Medlem
Var inne dr och pillade lite men utan framgng(?). Problemet kvarstr.

Ngon annan som har en lsning?
Citera
2009-10-19, 15:52
Medlem
Aldrig hrt talas om fenomenet, men ngt hller inne ALT och drfr ppnas "egenskaper" d du klickar p genvgarna i Quicklaunch. Eftersom du har provat annat tangentbord kanske du fr leta p andra stllen. Blir det samma sak om du dubbelklickar p genvgarna som ligger p skrivbordet? Om s r fallet testa markera en ikon p skrivbordet, anvnd sedan "Enter" fr att ppna denna. r det skillnad mellan att dubbelklicka och att anvnda Enter kan det mjligen ha med ngn mjukvara till musen att gra? Provat en annan mus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in