Citat:
Ursprungligen postat av WankingVagina
Jag har skrivit tidigare att det är vedertagen forskning som det wikipedia citatet bygger på.
1.. Då tar vi det ett varv tills du vill fatta...
"Jaha
DU säger att
DU har läst det. Men det blir knappast faktabevis i sig bara för att
DU säger "jag har läst det på andra ställen". "
När skall
du fatta att
DINA EGNA ord "...att det är en vedertagen forskning..." på ett forum är inte gångbara fakta bevis på att det är rätt för den saken skull?
Du kan upprepa hur mycket du vill "jag har skrivit det tidigare..." är inget bevis i sig på att du har läst det på många andra ställen och att wikipedia bygger på det.
Det blir alldrig något bevis på i sig på att skriva "Jag har tidigare skrivit....".
Eller tror du på allvar att folk är så godtrogna, att det räcker med att du skriver "Jag har skrivit tidigare att...", för att andra skall ta det som bevis i sig på att det är så????
Citat:
Du verkade inte ens veta vad ett citat var eftersom du klagade på att jag klippte och klistra. Det är ju precis så ett citat kan se ut.
Jasså så det säger du..
Ja och jag skrev även att du bygger din argumentering kring än källhänvisning från wikipedia vilket jag kritiserade.
Bara för att man väljer att skriva:
"Jag hittade all din information på Wikipedia, man kunde tro att du använt dig av kopiera/klistra in av texterna då det var så identiskt skrivna."
Detta kan ju ha med att gör att man just följde din länk.
Citat:
Wikipedia är en utmärkt källa till kunskap som du kanske borde bekanta dig med istället för att baka bullar och ta hand om barn!
Håller jag på med barn och bullbak.. Sen när då? Javisst ja DU har ju skrivit detta då måste det ju vara ett "bevis isig" på..
Ja just det jag har kunskap massor av kunskap, bara för att man inte använder wikipedian som källa till att inhämta kunskap så ger det dig ingen rätt att utgå från att man saknar kunskap, och håkller på med bullbak och passar ungar, och samtidigt vara tillräckligt godtrogen att sitta och hålla med dig bara för att du anser att det skjall räcka som bevis isig för att du skriver att det är så.
Till skillnad fårn dig sås sitter jag inte och övertygar mig själv
DU gör,
som utgår från att det är att bevisa sanningen halten i något
genom att sitta och skriva, "Jag har tidigare skrivit att det är ett vedertaget forskning wikin bygger på..." och utgå därifrån att folk skall tro blint på det med.
Men som sagt jag är en intelligent kvinna och smart..
Du verkar ju knappast förstå att man kan hämta in kunskap på andra ställen än wikipedian..
P.S
Som sagt bara för att det finns källor på wikipedia så är det inga garantier på att de personer som skrivit i Wikin, har tolkat källorna rätt då vem som helst kan gå in och skriva i Wikin. Att du hävdar och skriver att det stämmer för att du "skriver att du har läst det på andra ställen" gör som sagt inget bevis på det heller.