Citat:
Ursprungligen postat av CountGrishnackh
Han är omogen och har inget liv så han måste hänga på FB och vara jävlig, därför kallar han dig så.
I övrigt tycker jag du gjort rätt, och haft tur att han inte blev arg eller nåt sånt, men tråkigt att han inte verkar vilja vara med dig

Man kan ju ändå vara vänner, man får bara lära sig att komma över den personen. Jag är fortfarande vän med ex, och andra tjejer som jag varit olyckligt kära i, som dessutom har vetat om det, och har inga problem med det

Förvisso är alla annerlunda, men det är ju vara värt ett försök? eftersom han nu är en av dina bästa vänner. Lycka till iaf!
Tack, jo vill ju verkligen inte förlora han som vän, men nu inom närmsta tiden kanske det är bäst att inte höras så mycket. Är också vän med flera gamla ex men vi blev ju inte kanonvänner dagen efter det tog slut, så det är nog lite tid som gäller
Han är i alla fall en jättebra kille, idag ringde han för att fråga hur det var och sa att han hoppades vi skulle lösa detta på något sätt för jag är en av hans absolut närmsta, så vi får hoppas att det löser sig
Vad gäller han modo24-människan tror jag det är bästa att inte kasta ved på elden så att säga, idioter finns ju överallt och av alla som har svarat är han den enda som har varit otrevlig, mest jobbigt måste det vara för han själv att vara en sån otrevlig och bitter människa som har behov av att vara otrevlig mot andra!
Tack för dina råd iallafall, mycket bussigt!