2009-10-19, 07:23
Medlem
Gibbledygooks avatar
ush det låter inge bra det.Beros väl på hur du vill agera här näst kanske då..Om du vill ge han brevet för att du tror att det förändrar något eller om du bara vill få han att förstå hur du känner.

Skicka brevet och radera hans nummer.Och glöm honom.
Citera
2009-10-19, 09:56
Medlem
DogWalker-V50s avatar
Nu när frågan är ute och han gav det svaret på ett ev. brev, så tycker jag att du INTE ska skicka något brev alls. Du gör det bara svårare före dig själv, och dessutom mentalt svagare om ni ska ska klippa kontakten. Finns ingen anledning längre till att du ska öppna dig totalt inför han känslomässigt.

Och nu kommer det svåra för dig. Försök att glöm och gå vidare, för varje gång du lägger dig under samma täcke som han så kommer du bli ledsen.
Ledsen att det blev så här för dig, men tycker ändå att du gjorde allt rätt.
Citera
2009-10-19, 15:22
Medlem
humor-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberryfields
Lite uppdatering:

Han ringde mig tidigare ikväll för att fråga hur helgen varit och jag tog mod till mig att berätta om brevet, han sa att han gärna ville se det, även om det så var 100 sidor långt. Han sa att med tanke på allt som varit och hänt mellan oss var han imponerad att jag kunde sammanfatta allt på 12 sidor.

Men sedan sa han att han försod om jag inte ville ge han brevet för tyvärr trodde han inte att det skulle förändra något, han tycker väldigt mycket om mig men det skulle inte funka bla bla bla....

Jag var tvungen att avsluta för jag skulle på träning men vi skulle höras imorgon och prata ut om allt, på telefon, vilket jag hatar

Ska jag ge honom brevet ändå, fast det förmodligen inte kommer att göra skillnad? Är så ledsen, var ju detta jag befarade, att han inte vill.... hur kan man vilja ha någon som mycket som inte vill ha en, varför kan han inte inse hur sjukt bra det skulle bli?

Usch vad tråkigt. Varför anser han att det inte skulle funka?
Citera
2009-10-19, 21:13
Medlem
Citat:
Notera att jag skrivit "de flesta". Varför är du otrevlig och kallar mig störd hora för? Var kom hela den här horgrejen in i bilden. Tycker inte det finns någon som helst anledning att använda en sådan otrevlig ton. Jag är helt ny här på FB och blev positivt överraskad över hur många trevliga människor här är. Och så kommer du och beter dig som du gör när tråden hittills vart så trevlig. Att hålla högt i tak är ju en sak men att inte vara konstruktiv är ju bara löjligt.

Var nog första gången jag blev kallad hora och jag hoppas det är sista gången också!

Han är omogen och har inget liv så han måste hänga på FB och vara jävlig, därför kallar han dig så.

I övrigt tycker jag du gjort rätt, och haft tur att han inte blev arg eller nåt sånt, men tråkigt att han inte verkar vilja vara med dig Man kan ju ändå vara vänner, man får bara lära sig att komma över den personen. Jag är fortfarande vän med ex, och andra tjejer som jag varit olyckligt kära i, som dessutom har vetat om det, och har inga problem med det Förvisso är alla annerlunda, men det är ju vara värt ett försök? eftersom han nu är en av dina bästa vänner. Lycka till iaf!
Citera
2009-10-20, 00:04
Medlem
modo24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountGrishnackh
Han är omogen och har inget liv så han måste hänga på FB och vara jävlig, därför kallar han dig så.

I övrigt tycker jag du gjort rätt, och haft tur att han inte blev arg eller nåt sånt, men tråkigt att han inte verkar vilja vara med dig Man kan ju ändå vara vänner, man får bara lära sig att komma över den personen. Jag är fortfarande vän med ex, och andra tjejer som jag varit olyckligt kära i, som dessutom har vetat om det, och har inga problem med det Förvisso är alla annerlunda, men det är ju vara värt ett försök? eftersom han nu är en av dina bästa vänner. Lycka till iaf!

O vad har du för liv då? Toffla för nånn random brud på ett internet forum? Du lär ha lite problem på brud fronten irl verkar det som. Men bara så du vet , du får ingen fitta för att du står upp för slampor på fb !!
Citera
2009-10-20, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modo24
O vad har du för liv då? Toffla för nånn random brud på ett internet forum? Du lär ha lite problem på brud fronten irl verkar det som. Men bara så du vet , du får ingen fitta för att du står upp för slampor på fb !!

Haha hur patetisk får man vara? skaffa dig ett liv din barnrumpa. Har redan fått mer fitta i mitt liv än vad du någonsin kommer få i ditt ynka lilla äckliga liv.
Citera
2009-10-20, 00:45
Medlem
modo24s avatar
Citat:
Haha hur patetisk får man vara? skaffa dig ett liv din barnrumpa. Har redan fått mer fitta i mitt liv än vad du någonsin kommer få i ditt ynka lilla äckliga liv.

Oj vad mogen du var... Kolla på det du skrev till henne så inser du förhoppningsvis hur patetisk du är. Sen har du ingen som helst aning om hur mkt fitta jag har fått... Men du verkar ha ett jävla behov att påpeka att du minsann har knullat runt. Tyvärr så ger det ingen cred att skriva sånt på ett forum.

" Jag har fått mer än du nånnsin kommer att ha" ... Går du fortfarande kvar på lågstadiet eller är du bara efterbliven?
Citera
2009-10-20, 01:29
Medlem
Citat:

Tack, jo vill ju verkligen inte förlora han som vän, men nu inom närmsta tiden kanske det är bäst att inte höras så mycket. Är också vän med flera gamla ex men vi blev ju inte kanonvänner dagen efter det tog slut, så det är nog lite tid som gäller

Han är i alla fall en jättebra kille, idag ringde han för att fråga hur det var och sa att han hoppades vi skulle lösa detta på något sätt för jag är en av hans absolut närmsta, så vi får hoppas att det löser sig

Vad gäller han modo24-människan tror jag det är bästa att inte kasta ved på elden så att säga, idioter finns ju överallt och av alla som har svarat är han den enda som har varit otrevlig, mest jobbigt måste det vara för han själv att vara en sån otrevlig och bitter människa som har behov av att vara otrevlig mot andra!

Tack för dina råd iallafall, mycket bussigt!
Citera
2009-10-20, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modo24
Oj vad mogen du var... Kolla på det du skrev till henne så inser du förhoppningsvis hur patetisk du är. Sen har du ingen som helst aning om hur mkt fitta jag har fått... Men du verkar ha ett jävla behov att påpeka att du minsann har knullat runt. Tyvärr så ger det ingen cred att skriva sånt på ett forum.

" Jag har fått mer än du nånnsin kommer att ha" ... Går du fortfarande kvar på lågstadiet eller är du bara efterbliven?

Om det är någon här som ska ta en titt på vad den skriver så är det ju du. Men fortsätt du vara en nolla och göra bort dig, varsågod. Jag har bättre saker för mig än att slösa min tid på idioter som du.
Citera
2009-10-20, 06:26
Medlem
Citat:
Tack, jo vill ju verkligen inte förlora han som vän, men nu inom närmsta tiden kanske det är bäst att inte höras så mycket. Är också vän med flera gamla ex men vi blev ju inte kanonvänner dagen efter det tog slut, så det är nog lite tid som gäller

Han är i alla fall en jättebra kille, idag ringde han för att fråga hur det var och sa att han hoppades vi skulle lösa detta på något sätt för jag är en av hans absolut närmsta, så vi får hoppas att det löser sig

Vad gäller han modo24-människan tror jag det är bästa att inte kasta ved på elden så att säga, idioter finns ju överallt och av alla som har svarat är han den enda som har varit otrevlig, mest jobbigt måste det vara för han själv att vara en sån otrevlig och bitter människa som har behov av att vara otrevlig mot andra!

Tack för dina råd iallafall, mycket bussigt!

Ingen orsak, hoppas bara det var till någon hjälp Vet ju själv hur det är att vara i din situation, satt faktiskt i exakt samma sits med min nuvarande tjej för ett år sen, men se, nu blev det ju vi

Hehe ja, någon mer omogen och patetisk människa får man ju leta efter, har som jag skrev i tidigare inlägg, bättre saker för mig än att ödsla tid på såna as. Modo suger förresten.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in