Som rubriken lyder; hade du velat vara med om världens undergång? Kan vara vad som helst, ny istid, 2012...
Själv hade jag verkligen velat det. Hade nog varit det bästa sättet att dö, om man nu vill det. Tänk er själva att uppleva slutet av livet.
Det hemska är ju att se sina nära och kära dö, men vi kommer ju alla dö någon gång. Frågan är ju bara hur.
Väldigt bra fråga faktiskt och jag är väldigt tveksam. Det får bli ett nej, men ett extrem omvändning av den rådande världsituationen låter märkligt nog lockande...
Väldigt bra fråga måste jag hålla med om. Man kan ju sitta och spekulera i detta hur länge som helst in princip. Men jag måste faktiskt säga ja, det hade jag. För jag hade velat försöka överleva och sedan bli den nya "adam" som är början till ett nytt liv på jorden.
Väldigt bra fråga måste jag hålla med om. Man kan ju sitta och spekulera i detta hur länge som helst in princip. Men jag måste faktiskt säga ja, det hade jag. För jag hade velat försöka överleva och sedan bli den nya "adam" som är början till ett nytt liv på jorden.
samma här, fast jag hade självklart överlevt och skapat nytt liv på mars
Haha jag kanske inte är så korkad som jag verkar vara ibland
Vem vet, vi kanske får vara med om jordens undergång, eller rättare sagt vår egen om klimatsystemet försämras ännu snabbare. Så vad gör vi, går under med stil som på Titanic? En konjak och orkestern spelar en vals medan vi klär oss i frack innan vi går under i en megacyklon.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!