• 1
  • 2
2009-10-17, 19:47
Medlem
Idetorkas avatar
Som rubriken lyder; hade du velat vara med om världens undergång? Kan vara vad som helst, ny istid, 2012...

Själv hade jag verkligen velat det. Hade nog varit det bästa sättet att dö, om man nu vill det. Tänk er själva att uppleva slutet av livet.
Det hemska är ju att se sina nära och kära dö, men vi kommer ju alla dö någon gång. Frågan är ju bara hur.
Citera
2009-10-17, 19:50
Medlem
Beror på hur du menar.
Snabbt plåster som asteroidnedslag Ja.
Annars nej.
Citera
2009-10-17, 19:53
Medlem
roccs avatar
Väldigt bra fråga faktiskt och jag är väldigt tveksam. Det får bli ett nej, men ett extrem omvändning av den rådande världsituationen låter märkligt nog lockande...
Citera
2009-10-17, 19:57
Medlem
Fassls avatar
Väldigt bra fråga måste jag hålla med om. Man kan ju sitta och spekulera i detta hur länge som helst in princip. Men jag måste faktiskt säga ja, det hade jag. För jag hade velat försöka överleva och sedan bli den nya "adam" som är början till ett nytt liv på jorden.
Citera
2009-10-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fassl
Väldigt bra fråga måste jag hålla med om. Man kan ju sitta och spekulera i detta hur länge som helst in princip. Men jag måste faktiskt säga ja, det hade jag. För jag hade velat försöka överleva och sedan bli den nya "adam" som är början till ett nytt liv på jorden.

samma här, fast jag hade självklart överlevt och skapat nytt liv på mars
Citera
2009-10-17, 20:01
Medlem
Idetorkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fassl

Haha jag kanske inte är så korkad som jag verkar vara ibland
Citera
2009-10-17, 20:02
Medlem
surfacings avatar
Jag vill vara orsaken till jordens undergången.
Citera
2009-10-17, 20:03
Medlem
MrJacksons avatar
I och med att jag drömmer om undergången i dess olika skepnader nästan varannan natt så nej.
Citera
2009-10-17, 20:08
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJackson
I och med att jag drömmer om undergången i dess olika skepnader nästan varannan natt så nej.
Du borde starta en tråd om drömmar om undergången... Har själv haft några och man glömmer dom aldrig
Citera
2009-10-17, 20:09
Medlem
Reoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Jag vill vara orsaken till jordens undergången.

Kanske inte jordens undergång, men ett steg i rätt riktning. Rösta på Mona.

Men vem vet, det kan leda till mer än man tror.
Citera
2009-10-17, 20:13
Bannlyst
Vem vet, vi kanske får vara med om jordens undergång, eller rättare sagt vår egen om klimatsystemet försämras ännu snabbare. Så vad gör vi, går under med stil som på Titanic? En konjak och orkestern spelar en vals medan vi klär oss i frack innan vi går under i en megacyklon.
Citera
2009-10-17, 20:24
Medlem
Wheeler88s avatar
ska ligga och hålla lite på en fis sedan när jag fiser så kommer ni få uppleva jordens undergång.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in