2009-10-17, 02:56
Medlem
Andrechawlas avatar
jag ska till Bankok nsta vecka och MSTE testa p en soapy massage, med tillhrande sex sklart.
Ngon som varit p en sdan nyligen och kan ge tips p stllen.

De trdarna om Soapy massages som finns uppe nu r gamla och jag vill inte dra till ntt stlle som "va bra" fr tv r sedan.
r Annies massage fortfarande bra, verkar som om alla hyllar det?
J
ag vill ha minimum 1 timme (standard r vll tv?) med 1-2 tjejer som masserar mej och glider runt och porrar sig.
Sedan av till snghalmen med HB,BJ och vanligt sex, ev. Analsex om det tillbjuds.

r Bigtime-Rookie inom omrdet och vill ha lite proffshjlp

/A
Citera
2009-10-17, 07:15
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrechawla
jag ska till Bankok nsta vecka och MSTE testa p en soapy massage, med tillhrande sex sklart.
Ngon som varit p en sdan nyligen och kan ge tips p stllen.

De trdarna om Soapy massages som finns uppe nu r gamla och jag vill inte dra till ntt stlle som "va bra" fr tv r sedan.
r Annies massage fortfarande bra, verkar som om alla hyllar det?
J
ag vill ha minimum 1 timme (standard r vll tv?) med 1-2 tjejer som masserar mej och glider runt och porrar sig.
Sedan av till snghalmen med HB,BJ och vanligt sex, ev. Analsex om det tillbjuds.

r Bigtime-Rookie inom omrdet och vill ha lite proffshjlp

/A

Visserligen har jag inte varit i Thailand (nnu...) men i vntan p att FB:s mer erfarna thilandsresenrer hittat till trden s kan jag vl bertta att Annie's fortfarande r igng och kvaliteten p deras tjnster verkar alltjmt hlla hg niv, enligt Anniestrden p ISG (undantag finns naturligtvis om du skulle rka vlja en tjej som inte r s serviceminded). Den hr trden frn thaisex.se intygar samma sak. Kolla ven trden om vriga massagesalonger i Bangkok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in