2010-03-08, 23:12
Medlem
Har funderat på att köpa EEA nu under en tid och har kommit fram till att köpa det man jag kan ju inte blanda det med en gainer (som jag tar nu)
så detta har jag funderat på och skulle vara tacksam om ni kunder hjälpa mig med detta!
1. Bara ta EEA före och efter träning
2. ta EAA före och efter och Maltodextrin efter träning (Maltodextrin påverkar inte EAA:t)
3. ta EAA före och efter träning samt en gainer 30-60 minuter senare.

undrar även om det gör någon nytta att ta det på morgonen före frukost och sen äta frukost 30 minuter senare, eller ta de före man går och lägger sig?.
tack för hjälpen i förhand och säg även varför ni tycker som ni gör
Citera
2010-03-09, 01:19
Medlem
En Gainer efter kan ju ett tänkbart substitut för en måltid, men hellre att du får i dig käk.

EDIT: Testade Esapro och EAA överhuvudtaget för första gången idag. Grape Tonic. Första hälften va bara att klunka, desto svårare nästa hälft.

Är Esapro naturell godare? Är Red Berry(EAA FX) enligt många godaste smaken? Känns ändå mest värt att köpa naturell eller så nära naturell man kan komma för att få aminosyror och inte tillsatser för sina pengar.
Senast redigerad av Cat boy 2010-03-09 kl. 01:43. Anledning: tillägg och vill inte dubbelposta
Citera
2010-03-09, 03:28
Medlem
hurfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cat boy
EDIT: Testade Esapro och EAA överhuvudtaget för första gången idag. Grape Tonic. Första hälften va bara att klunka, desto svårare nästa hälft.

Är Esapro naturell godare? Är Red Berry(EAA FX) enligt många godaste smaken? Känns ändå mest värt att köpa naturell eller så nära naturell man kan komma för att få aminosyror och inte tillsatser för sina pengar.
Om du tyckte grape tonic var svår att få ner vill du inte veta vad naturell smakar...
Citera
2010-03-09, 09:14
Medlem
nkennys avatar
Fyfan, tänkte också samma sak..
Med naturel fick du ju i dig MYCKET mer aminosyror procentuellt, men jag har hört att smaken var rent ut sagt skit, så beställde Red berry istället.. Och ja, den smaka också rent ut sagt skit.. Så vill inte veta tanken på hur Naturel smakar x) .
Citera
2010-03-09, 11:44
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkenny
Fyfan, tänkte också samma sak..
Med naturel fick du ju i dig MYCKET mer aminosyror procentuellt, men jag har hört att smaken var rent ut sagt skit, så beställde Red berry istället.. Och ja, den smaka också rent ut sagt skit.. Så vill inte veta tanken på hur Naturel smakar x) .
Jag tycker Red Berry är helt okej. Har absolut inga problem att få ner den.. Smakar som sagt Red Bull! Men smaken är ju som baken!
Citera
2010-03-09, 11:56
Medlem
Teddows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormalBurger
Jag tycker Red Berry är helt okej. Har absolut inga problem att få ner den.. Smakar som sagt Red Bull! Men smaken är ju som baken!

Är Brutal Berry och Red Berry samma smak eller par väldigt lika? Jag har nämligen själv Brutal Berry och tycker den smakar ungefär som Red Bull, inga som helst problem att få ner den heller.
Citera
2010-03-09, 12:19
Medlem
Köpte mig precis EAA FX naturell.... smakar som sagt inte jättegott. Finns det något man kan blanda det med, typ vitamintabletter med apelsinsmak? Påverkar det EAA't något?
Citera
2010-03-09, 12:23
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddow
Är Brutal Berry och Red Berry samma smak eller par väldigt lika? Jag har nämligen själv Brutal Berry och tycker den smakar ungefär som Red Bull, inga som helst problem att få ner den heller.

Samma smak.

Citat:
Ursprungligen postat av axlpaxl
Köpte mig precis EAA FX naturell.... smakar som sagt inte jättegott. Finns det något man kan blanda det med, typ vitamintabletter med apelsinsmak? Påverkar det EAA't något?

Fun light.

Mvh
Citera
2010-03-09, 17:49
Medlem
hur blandar ni ert EAA? mitt lägger sig som ett lager med skum ovanför vattnet så att det bildas ett skikt som om man typ skulle dricka cappucino med grädde ovanför själva kaffet
Citera
2010-03-09, 18:01
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coose
hur blandar ni ert EAA? mitt lägger sig som ett lager med skum ovanför vattnet så att det bildas ett skikt som om man typ skulle dricka cappucino med grädde ovanför själva kaffet
Låt den stå lite och skaka om lite då och då, tar någon minut innan allt är borta.
Citera
2010-03-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Låt den stå lite och skaka om lite då och då, tar någon minut innan allt är borta.
första testet idag med naturell EAA FX
Citera
2010-03-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
första testet med EAA FX naturell smak från gv idag då ha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in