2014-06-20, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurchie
Någon annan som upplever att bodyscience whey klumpar sig mycket? Har alltid kört whey fx och upplever en signifikant skillnad mellan märkena. Måste använda en stavmixar för att slippa klumparna. Jag kommer nog återgå till whey fx efter att senaste beställningen av whey från mmsports tagit slut.

Jag köpte 4 kg double rich choclate från MMsports senast och det är de godaste chokladpulvret jag käkat, och jag tycker inte att det klumpar heller.
Citera
2014-06-20, 22:24
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
MMsports ligger på samma pris med.

Med student- och mängdrabatt är MMsports den billigaste svenska återförsäljaren.
Citera
2014-06-21, 01:02
Bannlyst
skaffade en våg.. har kört med för lite mått i 3 år.. tack Flashback för seriösa svar!!! jävla klåpare
Citera
2014-06-22, 02:07
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Med student- och mängdrabatt är MMsports den billigaste svenska återförsäljaren.

Jag har pulver härifrån.. jag blandade min proteinshake sen ser jag något blått/svart. Det är ihopklumpad plast ser ut att vara från någon påse av något slag, typ soppåse. Söndertrasslad, viker ut och det är typ en area på 2 cm. Är det okej att dricka pulvret från batchen?

Har det hänt något liknande för er?
Citera
2014-06-22, 14:33
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Jag har pulver härifrån.. jag blandade min proteinshake sen ser jag något blått/svart. Det är ihopklumpad plast ser ut att vara från någon påse av något slag, typ soppåse. Söndertrasslad, viker ut och det är typ en area på 2 cm. Är det okej att dricka pulvret från batchen?

Har det hänt något liknande för er?

Nej, så ska det självklart inte vara. Kontakta MMSports kundtjänst och reklamera varan. Konsumera den inte.
Citera
2014-06-23, 11:16
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Nej, så ska det självklart inte vara. Kontakta MMSports kundtjänst och reklamera varan. Konsumera den inte.

Jag är ganska lat. Går det bra att bara börja på en ny påse? Jag antar att ett batch nr som är längre bort är bättre för konsumtion?

Om man nu inte äter synligt plast är det väl ok? Jag antar att detta förekommer oftare än man tror.

Jag fick det rejält billigt jämfört med andra pulver och för länge sen så, man får väl vad man betalar för.
Citera
2014-06-23, 14:10
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Jag är ganska lat. Går det bra att bara börja på en ny påse? Jag antar att ett batch nr som är längre bort är bättre för konsumtion?

Om man nu inte äter synligt plast är det väl ok? Jag antar att detta förekommer oftare än man tror.

Jag fick det rejält billigt jämfört med andra pulver och för länge sen så, man får väl vad man betalar för.

Självklart. Detta är garanterat enbart en engångshändelse.

Ja, produkten kommer inte att vara skadlig. Troligen har bara en plastpåse fastnat i maskinen vid smaksättningen av produkten.
Citera
2014-06-25, 00:15
Medlem
Tja flashbackare.

Sitter och väljer mellan 2 olika pulver. Vilket skulle ni välja?

Star nut.. : Whey-100
eller
Scitec Nutrition: whey-100
Citera
2014-06-25, 07:25
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woolong
Tja flashbackare.

Sitter och väljer mellan 2 olika pulver. Vilket skulle ni välja?

Star nut.. : Whey-100
eller
Scitec Nutrition: whey-100
Ingetdera. Hade valt Gymvaruhusets FX eller MM Sports BS.
Citera
2014-06-25, 14:13
Medlem
Weebls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurchie
Någon annan som upplever att bodyscience whey klumpar sig mycket? Har alltid kört whey fx och upplever en signifikant skillnad mellan märkena. Måste använda en stavmixar för att slippa klumparna. Jag kommer nog återgå till whey fx efter att senaste beställningen av whey från mmsports tagit slut.

Japp! Jag köpte en laddning då det precis som bigorexia säger är billigast på MMsports med studentrabatt och storköpsrabatt. Men jag har stora problem med klumpar och deras blåbärssmak påminner inte ens om blåbär. Blir wheyFx igen nästa gång.
Citera
2014-06-25, 15:04
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weebl
Japp! Jag köpte en laddning då det precis som bigorexia säger är billigast på MMsports med studentrabatt och storköpsrabatt. Men jag har stora problem med klumpar och deras blåbärssmak påminner inte ens om blåbär. Blir wheyFx igen nästa gång.
Jag har aldrig haft problem med klumpande av BS Whey!

Visserligen var det ett tag sedan jag använde blåbär, men inte ens då kommer jag ihåg att den klumpade sig. Har ni råkat ut för en dålig batch av något slag?
Citera
2014-06-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weebl

Jag köpte blåbär, päronsplitt och double rich choclate i min senaste beställning från mmsport bara för att testa. Jag håller med om att blåbär och päronsplitt var värdelösa men chokladen är riktigt riktigt bra.

Så, köp choklad på mmsports men allt annat på gymvaruhuset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in