• 1
  • 2
2009-10-16, 21:25
Medlem
Jag tror inte att risken är särskilt stor att snea när du röker. Det värsta du skulle kunna uppleva är nog lite nojja, men om du vet att du är ensam och vet att det du röker är ofarligt så go for it!
Citera
2009-10-16, 21:56
Medlem
dennihsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
DPT.
HAAHAHAHAHOIOIOIOOHOHOHIIHIHIHI
Citera
2009-10-16, 21:59
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Kan man göra det? Eller vore det dumt? Har alltid velat prova, mest för att känna hur det känns osv.

Tänkte isåfall köpa hem något lagligt,men kanske är det en dum idé?
De första typ 10 gångerna jag rökte så rökte jag själv. Funkade utmärkt, var cb då.
Citera
2009-10-16, 22:06
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennihsu
HAAHAHAHAHOIOIOIOOHOHOHIIHIHIHI

Varför inte? Det är lagligt, ger effekt och skapar inget beroende (åtminstone inte tillnärmelsevis lika mycket som syntetiska cannabinoider).
Citera
2009-10-16, 23:53
Medlem
Gambinas avatar
Verkar som du vill ha en CP föreställelse.... ta drogen och njut säger jag!
Citera
2009-10-17, 01:01
Medlem
bRoMis avatar
fasen, förstår inte det nu med massa mixar, köp en riktig bit och rök lugnt och sansat för dig själv och smyg in dig i ruset om du nu vill testa så gör det ordentligt istället för att göra det halvdant
Citera
2009-10-17, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hanbaagaa
Brukar röka WL ensam

Kan inte du berätta hur WL är, ruset och hur länge det värkar?

Är väldigt nyfiken och det finns knappt någon spontan tripp rapport på den mixen här på flashback.. Man kan ju inte lita på vad som står på hemsidan..
Citera
2009-10-17, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Röker nästan alltid ensam, tycker det är skönast då man har mer tid till att utforska sig själv. Exempelvis alla tankar som går igenom huvudet när man är hög. Om man är med vänner så håller man oftast på och pratar och så vidare, så man hinner inte koncentrera sig på alla tankar Sen så tycker jag att det är skönare att bara slappna av själv, lattja lite framför datorn när man är stekt.
Får dock bara skrattattacker när jag är med vänner
(Antar att du syftade på Cannabis, alternativt någon rökmix)

Exakt samma för mig, gäller även skrattattackerna :P
Citera
2009-10-17, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bRoMi
fasen, förstår inte det nu med massa mixar, köp en riktig bit och rök lugnt och sansat för dig själv och smyg in dig i ruset om du nu vill testa så gör det ordentligt istället för att göra det halvdant

AAAAAAAAAAAAND CUT.

Snälla CB-älskare, sluta vara anti-rökmix och låt oss göra vad vi vill. Killen vill bara prova att vara hög vilket mixarna gott o väl räcker till. Förmodar att TS inte har några kontakter och inte känner för att skaffa sig några i "den undre världen" (ni vet, den vackra värld där det säljs dödsknarkotika) bara för att prova.

Däremot tror jag att TS bör vara beredd på att det är lätt att man gillar ruset tillräckligt för att ett test blir fler, nu pratar jag inte om beroende men många trivs i det lugna ruset och det faktum att de inte får några negativa biverkningar. Fast är man bara bestämd om att det är ett test så ska det i sig inte vara något problem, har flertalet vänner som provat det en gång och ingen mer (inga nya rökarkompisar där inte ).

Sedan kan man diskutera huruvida det skulle vara ett problem att använda mixar som berusningsmedel, men i vissa fall (mitt) kan det nog bli lite mycket av det goda, men jag har dock inte upplevt några negativa konsekvenser förutom att man är berusad lite väl ofta och under ruset får man inget vettigt gjort.

Men men, nog med skitsnack, jag skulle rekommendera TS att beställa hem någon mix (svårt att få tag i just nu, men vänta nån vecka/månad) och bunkra upp med lite gott (mycket dryck är mitt tips!) samt någon bra film/serie (alternativt något dator/tv-spel) och sedan bara njuta av rökat.

OBS, allt detta är skrivet under förutsättningen att TS är över 18år, om så inte är fallet så anser jag att h*n ska hålla sig borta från allt vad droger heter!
Citera
2009-10-17, 11:26
Bannlyst
det KAN vara förjävligt att snea på CB, mår man dåligt eller så kan man snea otroligt, detta händer alla även den mesta erfarne, får du tag på nåt riktigt grymt och det är första gångerna så kan du bli riktigt förvånad över den starka effekten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in