Citat:
Ursprungligen postat av bRoMi
fasen, förstår inte det nu med massa mixar, köp en riktig bit och rök lugnt och sansat för dig själv och smyg in dig i ruset

om du nu vill testa så gör det ordentligt istället för att göra det halvdant
AAAAAAAAAAAAND CUT.
Snälla CB-älskare, sluta vara anti-rökmix och låt oss göra vad vi vill. Killen vill bara prova att vara hög vilket mixarna gott o väl räcker till. Förmodar att TS inte har några kontakter och inte känner för att skaffa sig några i "den undre världen" (ni vet, den vackra värld där det säljs dödsknarkotika) bara för att prova.
Däremot tror jag att TS bör vara beredd på att det är lätt att man gillar ruset tillräckligt för att ett test blir fler, nu pratar jag inte om beroende men många trivs i det lugna ruset och det faktum att de inte får några negativa biverkningar. Fast är man bara bestämd om att det är ett test så ska det i sig inte vara något problem, har flertalet vänner som provat det en gång och ingen mer (inga nya rökarkompisar där inte

).
Sedan kan man diskutera huruvida det skulle vara ett problem att använda mixar som berusningsmedel, men i vissa fall (mitt) kan det nog bli lite mycket av det goda, men jag har dock inte upplevt några negativa konsekvenser förutom att man är berusad lite väl ofta och under ruset får man inget vettigt gjort.
Men men, nog med skitsnack, jag skulle rekommendera TS att beställa hem någon mix (svårt att få tag i just nu, men vänta nån vecka/månad) och bunkra upp med lite gott (mycket dryck är mitt tips!) samt någon bra film/serie (alternativt något dator/tv-spel) och sedan bara njuta av rökat.
OBS, allt detta är skrivet under förutsättningen att TS är över 18år, om så inte är fallet så anser jag att h*n ska hålla sig borta från allt vad droger heter!