• 1
  • 2
2009-10-16, 19:38
Medlem
Kan man göra det? Eller vore det dumt? Har alltid velat prova, mest för att känna hur det känns osv.

Tänkte isåfall köpa hem något lagligt,men kanske är det en dum idé?
Citera
2009-10-16, 19:39
Medlem
bluetech123s avatar
Vad ska du röka? Kan ju vara bra att veta.
Citera
2009-10-16, 19:40
Medlem
magers avatar
om de e något bängliknande du ska röka, varför inte.. det är skönt att röka o chilla på msn o internet så testa om du är orolig för att du kommer göra de mer sen är det bara att du bestämmer dig för att röka de du köper sen håller du fan de löftet :P
Citera
2009-10-16, 19:40
Medlem
cigarett
Citera
2009-10-16, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetech123
Vad ska du röka? Kan ju vara bra att veta.

Vet inte, något lagligt alternativ. Finns ju det där Lunar gold nu, men det är väl inte många som provat ännu.
Citera
2009-10-16, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
cigarett

Det ska ha en effekt, och inte skapa ett onödigt beroende
Citera
2009-10-16, 19:45
Medlem
MindTwisters avatar
Röker nästan alltid ensam, tycker det är skönast då man har mer tid till att utforska sig själv. Exempelvis alla tankar som går igenom huvudet när man är hög. Om man är med vänner så håller man oftast på och pratar och så vidare, så man hinner inte koncentrera sig på alla tankar Sen så tycker jag att det är skönare att bara slappna av själv, lattja lite framför datorn när man är stekt.
Får dock bara skrattattacker när jag är med vänner
(Antar att du syftade på Cannabis, alternativt någon rökmix)
Citera
2009-10-16, 19:58
Medlem
hanbaagaas avatar
Brukar röka WL ensam
Citera
2009-10-16, 20:25
Medlem
Hur stor är risken för att feltända kroppsligt (alltså, fysisk fara) på rökmixar?
Edit: (alltså, relaterat till att röka ensam)
Citera
2009-10-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Röker nästan alltid ensam, tycker det är skönast då man har mer tid till att utforska sig själv. Exempelvis alla tankar som går igenom huvudet när man är hög. Om man är med vänner så håller man oftast på och pratar och så vidare, så man hinner inte koncentrera sig på alla tankar Sen så tycker jag att det är skönare att bara slappna av själv, lattja lite framför datorn när man är stekt.
Får dock bara skrattattacker när jag är med vänner
(Antar att du syftade på Cannabis, alternativt någon rökmix)

Det är också min plan. Att sitta hemma någon fredagkväll för att kunna slappna av en stund bara.
Citera
2009-10-16, 20:30
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DownPoison
Det ska ha en effekt, och inte skapa ett onödigt beroende

DPT.
Citera
2009-10-16, 20:33
Medlem
Hakkens avatar
Att snea på cannabis är inte alls samma sak som att snea på ex. alkohol, eller tyngre droger.
Snear man på cannabis så blir man oftast bara lite illamående, så det är inte farligt alls på något sätt att testa det ensam, tänk bara på att om det händer något, drick lite vatten sen gå och lägg dig tills snefyllan gått över

Lycka till!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in