2009-10-16, 20:15
Medlem
Tony_Fontanas avatar
Dessutom är knappen bra om vi säger att du har läst 60 sidor inom ämnet innan du postade, blir en jävla massa bakåtklickande
Citera
2009-10-16, 20:17
Medlem
epost72s avatar
epost72 måste ha en åsikt i denna fråga

Det känns lite som en onödig funktion.
Förhandsgranska inlägg ger väl ungefär det som önskas?
Sedan att det ibland buggar lite innan posten uppdateras är nog något man får leva med.

Dessutom leder home till toppen på forumet.
TS har tydligen gett upp idén och jag kan måhända missuppfattat syftet.
Citera
2009-10-16, 20:36
Medlem
Jag är för

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Fontana
Dessutom är knappen bra om vi säger att du har läst 60 sidor inom ämnet innan du postade, blir en jävla massa bakåtklickande

Precis!
Citera
2009-10-16, 21:15
Medlem
orkarNs avatar
Använd trädet längst upp till vänster istället för att backa - ja det blir ett extra klick men det blir det även om du ska klicka i en checkbox ā la "ta mig till forumet istället". Syftar alltså på, som det ser ut för mig nu, Flashback Forum > Allmänt > Flashback > Kom just på en EXTREMT bra funktion till FB [posta-sen-"backa"-knappen]
Citera
2009-10-16, 21:22
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Använd trädet längst upp till vänster istället för att backa - ja det blir ett extra klick men det blir det även om du ska klicka i en checkbox ā la "ta mig till forumet istället". Syftar alltså på, som det ser ut för mig nu, Flashback Forum > Allmänt > Flashback > Kom just på en EXTREMT bra funktion till FB [posta-sen-"backa"-knappen]
Så brukar jag också göra, då får man ju med updaten, men som nu, när vi är på slutet av en sida, måste man ju scrolla en bit=jobbigt.
Hade varit skönt om det fanns ett alternativ för skicka-knappen som bootade forumet på en gång
Citera
2009-10-16, 21:25
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Så brukar jag också göra, då får man ju med updaten, men som nu, när vi är på slutet av en sida, måste man ju scrolla en bit=jobbigt.
Hade varit skönt om det fanns ett alternativ för skicka-knappen som bootade forumet på en gång

Home leder ju till toppen på sidan dvs inget scroll.
Citera
2009-10-16, 21:27
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Home leder ju till toppen på sidan dvs inget scroll.
Du.. du menar trycka på tangentbordet? Och böja sig framåt i datafotöljen?
Citera
2009-10-16, 21:29
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ja, på ungefär samma sätt som det vore skönt med en inhyrd muslimsk kvinna som följde en hela dagarna, vars enda arbetsuppgift var att klia dig i röven. Fint på alla sätt och vis, men kanske inte riktigt värt the effort, så att säga.
Citera
2009-10-16, 21:33
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Ja, på ungefär samma sätt som det vore skönt med en inhyrd muslimsk kvinna som följde en hela dagarna, vars enda arbetsuppgift var att klia dig i röven. Fint på alla sätt och vis, men kanske inte riktigt värt the effort, så att säga.
Nu är jag inte så insatt i vBullentin-kodning, så hurvida det är en effort vet jag inte.
Men om vi vänder på det, vad finns det för anledning att se tråden när man postat? Den såg man ju precis?
Citera
2009-10-16, 21:34
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Du.. du menar trycka på tangentbordet? Och böja sig framåt i datafotöljen?

Skaffa en vettig mus istället med några fler knappar, eller kör med ljudkommando

EDIT
Jag ändrade precis "snabbväxlaren" på "min mus" till home, tack för idén.
Senast redigerad av epost72 2009-10-16 kl. 21:38.
Citera
2009-10-16, 21:41
Medlem
Farbror Fazers avatar
Ja det verkar som att funktionen är bra, men kanske inte tillräckligt bra för att läggas ner tid på? Vet ju inte vem som har hand om updates på FB, han kanske har viktigare saker för sig
Citera
2009-10-16, 21:42
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Ja det verkar som att funktionen är bra, men kanske inte tillräckligt bra för att läggas ner tid på? Vet ju inte vem som har hand om updates på FB, han kanske har viktigare saker för sig
Det känns ju lite drygt att vara sådan, men ärligt talat - ja. Det ligger extremt många grejer på kö och en funktion som har en sådan minimal impact lär du få vänta ett bra tag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in