Jag söker mera info om två tjejer från Kanal5:s serie Radio. Hittar ingenting bra på nätet med "arkiverad" info. De två tjejerna heter Maria och Irene i förnamn, men mera då...? Någon som har ett tips eller vet deras fullständiga namn? Tacksam för alla svar!
Tja, eftersom man diskuterar Filippa som tidigare medverkat i Radio, Carola, Jill Johnson, Britney Spears, diverse Café-tjejer och t.o.m. (!) Zubeyde från Robinson...?!?!
Mja, det är ju så att det finns fejkade bilder på de tjejerna och jag undrar vad deras fullständiga namn är. Så enkelt va det
Kanske nån som vill se de fejkade bilderna...?
Om det nu är så att det finns bilder skulel jag skälv vilja se dem!!!! min vän tipsade mig om denna sida.... så har någon dessa bilder är både JAG och IRENE väldigt galda om vi fick se dem!!!!!!
Om det nu är så att det finns bilder skulel jag skälv vilja se dem!!!! min vän tipsade mig om denna sida.... så har någon dessa bilder är både JAG och IRENE väldigt galda om vi fick se dem!!!!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!