• 1
  • 2
2004-01-12, 10:12
Medlem
BuBBles avatar
Någon som har erfarenheter av Crack? Vad är det? Hur pass starkt? Hur vanligt i sverige? Vad går det att jämföra med? MvH/BuBBle
Citera
2004-01-12, 10:37
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Citat:
Vad går det att jämföra med?
en pistolkula i huvudet o en spark i pungen, månne?
Citera
2004-01-12, 10:41
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuBBle
Någon som har erfarenheter av Crack? Vad är det? Hur pass starkt? Hur vanligt i sverige? Vad går det att jämföra med? MvH/BuBBle

Crack en rest från tillverkningen av kokain, det fungerar som fribaskokain då det röks, dvs det ger en intensiv kick på ca 5 minuter... Har inte provat det själv men jag känner ett par som gjort det...
Citera
2004-01-12, 11:15
Medlem
T.R.I.C.s avatar
vänta lite, vi snackar übertung drog o den ger bara en kick på fem minuter?
Citera
2004-01-12, 12:27
Medlem
T.R.I.C.s avatar
point taken
Citera
2004-03-10, 01:32
Bannlyst
Testade i Chile för några är sedan och måste påstå att det var det bästa jag testat och jag har prövat det mesta. som att bli uppskjuten av en raket och lika snabbt ner igen. underbar drog.
Citera
2004-03-10, 11:57
Medlem
Mescalines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av draccio
Testade i Chile för några är sedan och måste påstå att det var det bästa jag testat och jag har prövat det mesta. som att bli uppskjuten av en raket och lika snabbt ner igen. underbar drog.

Låter skönt. synd bara att jag inte sett lusen av det i sverige...
Citera
2004-03-10, 13:14
Medlem
Nemesis1s avatar
Vanligt kokain kan rökas som crack om man fribasar det och det är inte alls svårt... Om du söker på "crack" på flashbacks drogforum så hittar du instruktioner... Att injicera kokain borde förresten ge en liknande effekt också...

Lycka till och se till att du inte fastnar...
Citera
2004-03-22, 12:24
Medlem
Deleriums avatar
Testade crack i helgen.
Och kan bara hålla med draccio, kanonskönt rus.

EDIT: Detta var i Sverige, tror dock inte crack är så vanligt här. Har man Cola så kan man ju iofs koka sitt eget, men det är svårt att få det riktigt bra har jag hört.
Citera
2004-03-22, 14:45
Bannlyst
Hjälp! Trodde inte crack nått Sverige...

Ärligt talat, jag är relativt öppensinnad och liberal, men varför i helvete vill man testa crack???
Citera
2004-03-22, 15:17
Medlem
Deleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Hjälp! Trodde inte crack nått Sverige...

Ärligt talat, jag är relativt öppensinnad och liberal, men varför i helvete vill man testa crack???

Man är nyfiken. Det var ett skönt men DYRT rus.
Även fast det är crack så behöver man ju inte fastna i ett missbruk efter första blosset, eller hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in