2004-01-12, 03:19
Medlem
har problem med att denna varningsruta ständig dyker upp på skärmen. Vad ska man göra för att slippa skiten? Jag har tom omformaterat min HD för att slippa skiten och jag har inga nedladdningsprogram längre...irriterande. Bilden fryser fast och varningstexten dyker upp då och då (allt för ofta tycker man). Jag har uppdaterat windowsprogramet enligt normal praxis via windows update...Skiten fortsätter och jag börjar ledsna. Snart sular jag burken asså...

Vari ligger felet? Någon?
Citera
2004-01-12, 03:32
Medlem
david_båths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serben
har problem med att denna varningsruta ständig dyker upp på skärmen. Vad ska man göra för att slippa skiten? Jag har tom omformaterat min HD för att slippa skiten och jag har inga nedladdningsprogram längre...irriterande. Bilden fryser fast och varningstexten dyker upp då och då (allt för ofta tycker man). Jag har uppdaterat windowsprogramet enligt normal praxis via windows update...Skiten fortsätter och jag börjar ledsna. Snart sular jag burken asså...

Vari ligger felet? Någon?

skriv av texten från varningsrutan och sök på det på google så kanske det kommer fram nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in