• 4
  • 5
2004-01-13, 04:30
Medlem
Sinuskurvas avatar
Finns det ingen homosexuell kille här på forumet?

Finns det ingen homosexuell kille här på forumet?
Kom ut ur garderoben isåfall och berätta om du känner att du blev utsatt för "hets mot folkgrupp" av Fläskbak inlägg.
Som jag ser det är det enda sättet att få ett svar på om det var "hets mot folkgrupp" .

Personligen tycker jag att det är en mycket tveksam varning och jag tror att Lady Celine på något sätt hade ett dolt motiv med den, han/hon/det var emot tråden från början och valde att ge en varning för detta "plumpt" skrivna inlägg för att "döda" tråden.

Så kom igen nu grabbar, vi bits inte..

Om inte annat så ska jag ta mig en allvarlig funderare på min egen sexuella läggning tills imorgon och väga för och nackdelarna med att konvertera
Citera
2004-01-13, 09:29
Bannlyst
Det heter inte homosexuell. Det heter kuksugare, för det är ju det de gör - suger kuk.
Citera
2004-01-13, 09:59
Awaiting Email Confirmation
Krokodildons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Det heter inte homosexuell. Det heter kuksugare, för det är ju det de gör - suger kuk.
Dåligt förslag. Finns rätt många som inte är homosexuella män som suger kuk. Rätt många brudar t ex. Jag tycker att uttrycket "rövborr" är mycket bättre. INte för att det är en bättre definition utan för att det låter rätt så kul.
Citera
2004-01-13, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodildon
Dåligt förslag. Finns rätt många som inte är homosexuella män som suger kuk. Rätt många brudar t ex. Jag tycker att uttrycket "rövborr" är mycket bättre. INte för att det är en bättre definition utan för att det låter rätt så kul.

Rövborrare är nog inte heller ett riktigt korrekt uttryck. En del bögare har inte analborrning som sin favoritgren. Detta vet jag med säkerhet eftersom jag i fyllan och villan samtalat med en bögare på en krog.

Full och uppriktig som man var så frågade jag rakt ut om det inte gjorde förjävla ont att bli påhamrad i analkanalen och då svarade han att han inte visste. Jag kontrade genast med att påtala att han ju var homofil. Enligt honom var det lika vanligt att bögare enbart använde oralsex när dom och deras partner kopulerade.

Huruvida det är sant eller ej vet jag inte, men eftersom det kom från en bögare så tror jag att det ligger en del sanningn i påståendet.

Dock upphåller ju även de orala lekarna sig i tjocktarmsmynningen och dess absoluta närområde. Därför borde analturist vara en god benämning...

// Roger P.
Citera
2004-01-13, 13:32
Medlem
Fonuss avatar
"Analturist" hö hö hö Dagens bästa!
Citera
2004-01-13, 15:12
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag anser fortfarande att moderatorerna inte ska ha befogenhet att varna för trams eller HMF. De här två så kallade "regelbrotten" går stick i stäv med Flashbacks högt ställda föresatser att värna om folks ytttrandefrihet.

Att inte få lov att yttra sig fritt av rädsla för att någon bakfyllesur moderator ska anse att man "tramsar" är skrämmande. Att dessutom väldigt få felaktigt utdömda varningar dras tillbaka är ett bevis på att moderatorernas prestige väger tyngre än vad regelverket egentligen säger. Att sedan se devisen
Freedom of speech - 20 years of radical thinking i varje nyhetsbrev gör att man mår smått illa...

Naturligtvis är jag medveten om att moderatorerna behövs för att hindra folk från att begå saker som kan rendera ytterliggare domstolsfall för Flashback, men jag anser att moderatorernas makt bör beskäras. Annars riskerar vi att forumet blir spelplan för ett antal småpåvar som vill hävda sig.

Jag håller delvis med dig här, med ett undantag kan man säga. Utan någon som helst moderering vad gäller trams, så kommer varje tråd, och forumet i sin helhet att spammas sönder av ovidkommande kommentarer. Men, jag inser också, att accepterar man moderering av "trams", öppnar man också upp för godtycke, maktmissbruk och åsiktspolisverksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Off topic: Ja, då har jag klurat ut vem som gömmer sig bakom det något mystiska nicket WhoAmI...

Jag undrar om du möjligen är ute och fiskar i samma vatten som Schaffer här; I så fall kan jag försäkra dig att ni båda har fel.

// Roger P.
Citera
2004-01-13, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAmI
Jag undrar om du möjligen är ute och fiskar i samma vatten som Schaffer här; I så fall kan jag försäkra dig att ni båda har fel.

Ditt nick gäckar folk att dra slutsatser Men jo, Schaffer skojar själv ibland om att han är en aning paranoid. Jag fick nästan griller i huvudet själv där jag också!
Citera
2004-01-13, 16:12
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Ditt nick gäckar folk att dra slutsatser

Jag vet, det är mycket roligt ( i alla fall för mig )

Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Men jo, Schaffer skojar själv ibland om att han är en aning paranoid. Jag fick nästan griller i huvudet själv där jag också!

Hoppas alla känner sig helt lugna nu i alla fall då
Citera
2004-01-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAmI
Jag vet, det är mycket roligt ( i alla fall för mig )

Jag skall iaf inte röja dig
Citera
2004-01-13, 17:21
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonus
"Analturist" hö hö hö Dagens bästa!

Vad säger du om "akterskytt" då
Citera
2004-01-13, 19:48
Medlem
Fonuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Vad säger du om "akterskytt" då

Akterskytt!! Jag garvar ihjäl mig

EDIT/ Ber om ursäkt om jag bidragit till att denna tråd spårat ur, förstår inte hur det händer hela tiden. Vi skulle ju snacka om fläskis och hans varning.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in