• 1
  • 2
2004-01-11, 23:17
Medlem
Varning till Fläskbak(kille)

Anledning: Brott mot regel 3, 10 och 16.

Länk: http://www2.flashback.info/scandinav...178#post706178
Citera
2004-01-11, 23:52
Medlem
Lorelais avatar
Finns det en Fläskbak som är brud också? Eller varför är könstillhörigheten specificerad?
Citera
2004-01-11, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Finns det en Fläskbak som är brud också? Eller varför är könstillhörigheten specificerad?

Fläskbak = Flashback i bemärkelsen i nicket, sedan skrev han ut '(kille)' för att förtydliga det skulle jag tro. Nae, det finns ingen 'Fläskbak(tjej)' ännu
Citera
2004-01-12, 00:01
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Fläskbak = Flashback i bemärkelsen i nicket, sedan skrev han ut '(kille)' för att förtydliga det skulle jag tro. Nae, det finns ingen 'Fläskbak(tjej)' ännu

Se där, tack för klargörandet.
Citera
2004-01-12, 00:03
Medlem
Panodils avatar
Jag vill inte gnälla men...

1. Tråden handlade väl om analsex mellan bögar? Det handlade ju också Fläskbaks inlägg om.

2. Inlägget hetsar väl knappast mot bögar? Han säger ju bara att han inte vill bli påsatt i häcken, och det måste man ju ha förståelse för.

3. Inlägget var väl varken ovänligt eller provocerande? Okej, språket var kanske inte det mest eleganta men det var inte mot reglerna.
Citera
2004-01-12, 00:11
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panodil

... någon tvingade dig? Eller?
Citera
2004-01-12, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panodil

1. Tråden handlade väl om analsex mellan bögar? Det handlade ju också Fläskbaks inlägg om.

2. Inlägget hetsar väl knappast mot bögar? Han säger ju bara att han inte vill bli påsatt i häcken, och det måste man ju ha förståelse för.

3. Inlägget var väl varken ovänligt eller provocerande? Okej, språket var kanske inte det mest eleganta men det var inte mot reglerna.

1. Tråden handlade faktiskt om varför är den påsatta bögen slak..

2. Jovisst, det är ungefär som man kallas utlänningar för svartskallar, negerapa eller nåt sånt.. ( Du vet väl att det finns lag för hets mot homosexuella?)

3. Ang nr 16, har du läst regler?.. Inte? Dags för dig att läsa:

16. Du skall i mån av möjlighet hålla en positiv och vänlig ton, och inte i onödan provocera. Det är roligare att läsa positiva inlägg. Okonstruktiv kritik och allmänt gnäll är det få som finner intressant att läsa. Detta forum existerar genom dess användares medverkan. Din roll är därför oerhört viktig. Genom att agera seriöst, och hålla en positiv hållning, höjer du kvaliteten på detta forum avsevärt.
Citera
2004-01-12, 00:21
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Min första varning! Se där ja... Den var skriven med humor men det förstods tydligen inte. Är ju inte särskilt PK... Lika glad är jag för det Någon annan som blev mycket upprörd, kränkt och besviken?
Citera
2004-01-12, 00:40
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lady Celine
Varning till Fläskbak(kille)

Anledning: Brott mot regel 3, 10 och 16.

Länk: http://www2.flashback.info/scandinav...178#post706178
Jag anser att varningen är felaktig och bör tas bort.

03. T o m rubriken berör ämnet bajspackning.

10. Bajspackare är ingen folkgrupp.

16. Jag tror inte att bajspackare, kvinnor som män, har ett sämre sinne för humor än t ex du.

/Schaffer
Citera
2004-01-12, 01:00
Bannlyst
Faktum är att även jag anser att den här varningen är mycket mycket luddig och därför bör tas bort. Jag upplevde inte Fläskbaks inlägg som grövre eller mer stötande än några av de eder som jag själv brukar haspla ur mig på regelbunden basis...

// Roger P.
Citera
2004-01-12, 08:59
Medlem
AnkBanks avatar
Sällar mig till dem som anser varningen oberättigad.
Garvade som fan åt det inlägget... inga problem alls.

Men vi vanliga dödliga har väl inget att säga till om ändå... man kan försöka... men...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in