Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-10, 18:11
  #1
Medlem
kezoos avatar
Det skulle bli en spännande kväll denna. En polare från en närliggande stad var på väg med två st 5-meo-dipt a.k.a foxy piller á 10mg var som jag och Chong skulle dela på. Våran lilla sitter d.n.a var med och skulle kolla så inget dumt händer med oss. Jag å Dan hämtade pillrerna och köppte även med oss blask, chips å dipp sen begav vi oss till Chongs lilla källare. Väl nerkommna i Chongs lilla källrrum så pillade vi oss meo-dipten och inväntade dom att dom knasiga atomerna skulle börja slå. Detta var någon gång runt 7 på kvällen. Efter en stund så vart jag lite yr i bollen, kändes lite som verkligheten började krympa som man kan känna av hasch. Och man vart lika känslig för beröring som på HBW frön fast utan HBW´s fylle känslor som man kan få. Små orgasmer i buken gjorde det hela inte mindre trevligt. Vi satt där en stund, käkade chips med dipp och drack blask å hade det mysigt. Chong som även han hade ätit ett piller hade multiorgasmer hela tiden och hanns verklighet var helt avarande. Jag kom tillbaka till verkligheten efter ett par timmar och då vart allt bara skönt och trevligt. Hade inga bekymmer i världen medans Chong satt med handen i byxorna eller så låg han i sängen som han sa att han knullade. Efter en stund så lugnade även multiorgasmChong sig och allt vart nästan som normal, detta var någon gång runt 11-12. Då någon gång ringe en kompis och sade att dom hade köppt en bit brass som skulle vara det schysteste som gick att få tag på här omkring. Jag tänkte att det har jag fan hört varenda gång jag har köppt brass så jag hade inga större förhoppningar. Men men vi tänkte att det skulle nog smaka gott med lite haschibaschi så vi bestämde oss för att möta dom när dom kom med nattbussen ifrån en närliggande stad.

Vi gick ner för att möta dem vid busstationen. Det var rätt varmt ute endå för att vara vinter och snö. Vi stod en stund vid busstationen till bussen dykte upp och min polare Berra studsade av bussen med värsta feta smilet. Efter vi hade studerat biten så konstaterade vi att den var lite annorlunda. Rätt mjuk och mörk, inet mjuk som en gummiboll men så mjuk att det gick lätt att bruta av bitar av den. Jag tog upp en cigg och började mecka. Berra som redan tidigare hade rökt det viste vad hur jävla kocko man vart av skiten, tre st hade redan däckat på samma bit så han sade åt oss att inte snåla med brass i mecken. Jag gjorde som han sade och jag meckad kanske en 0.7a som delades av mig och Chong i våran svenska vinterbong fylld med snö för vi hade inge vatten i närheten. Chong fick börja på första bongningen, han svävade iväg rätt fort medans jag avr fortfarande hög som ett jävla hus men hade fortfarande verkligheten i medvetandet. Av mecken vart det 4st bongkoppar fyllda som delades av mig och chong. Efter en stund så började chong att vimsa omkring och var helt inne i sin egen lilla värld och han fick nog sitt livs första skrattanfall. Jag viste inte vad fan han pysslade med för det hade inte slagit riktigt än, hade aldrig varit så här hög, men det var ingenting emot vad som skulle komma.

Allt rasade ihop när jag kom på att jag skulle pissa, jag märkte att hela kroppen laggade och man var hyperkännslig överallt, man viste inte vart man hade sina armar eller fingrar så jag höll inte få upp bältet, men efter en stunds fipplande fick jag i alla fall upp bältet och drog ner byxorna och började urinera på en buske. Så när jag var klar skulle jag sätta fast bältet igen men det var då fan inte det lättaste. Tog ett par minuter innan jag fick på fast den och vi började traska hemmåt. Då började det ta ännu mera. Det var som ett laggande 8-bitars spel och en massa bilder började ploppa upp i tankarna. Kändes som hallucinationer men endå var alla helt vanliga, men endå inte. Berra insåg att nu började det hända grejjer med oss och som vi beskrev det så var det precis samma saker som hade hänt med han. Började bli lite orolig för ingenting var som vanligt, jag kunde kanske ha 10% av kroppen under kontroll medans resten av kroppen hade jag ingen aning om. Jag tänkte att lite musik kanske skulle lugna ner mig så jag satte på mig hörlurna som ledde till min mp3spelare som jag hade lagit med mig.

Jag satte på jeans team - keine melodien, tänkte att kanske lite tysk syntpop skulle lugna ner mig. Och det funkade bra, man försvan rakt in i musiken. Man vart så inne i musiken att den styrde en som en robbot, medans allt runtomkring en laggade och mina polare blinkade och en massa bilder flashade framför mina ögon som olika filter. Jag hörde konsversationen mellan berra och Chong när jag gick en bit framför dem. Dom höll fortfarande på och flabba åt nått men jag var så inne i musiken att jag sket i dom. Efter en stund så skulle Chong vika av upp till sig igen medans vi skulle gå åt ett annat håll för att komma hem. Han vart skiträdd för att gå hem ensam och han yrade om nått att det var troll som stod och skar han med knivar. Vi stod en stund och snackade om allt möjligt, men jag hade ingen aning om vad vi snackade. Kommer inte ihåg nått av den diskitionen, ingenting var begripligt och verkligheten fanns inte ens någonstans i närheten. Ibland tittade den fram bland all lagg och bilder som flashade framför en. Ibland vart det lite för mycket och jag fick lugna ner mig lite, jag tror vi snackade om vad fan det var i brasset, för allt var ju så jävla skevt, typ som en LSD/svamptripp á la "fear and lothing".

Men till slut så tog han mod till sig och begav sig hemmåt och jag berra och d.n.a traskade vidare i vår lilla resa i underlandet. Ens tankväxlingar var häpnandsväckande, allt gick så jävla fort i skallen. Jag fick en massa konstiga synintryck på vägen hem, alla färger flöt ihop och grantopparnas siluetter emot den rödfärgade himlen såg ut som fraktaler fast bakom själva himmlen. Som universum med sina blinkande små stjänor. Jag kände oändlig skräck ibland, ibland så vart jag oändligt lycklig, konversationen med den fortfarande trippade berra var helt glasklar, vi försökte snacka oss till att detta var fan det coolaste, men endå så var man rädd för om man skulle torksa på pissprov i skolan. Hela tiden försökte vi se det goda i det hela, men det fanns någon oro som gäckade någonstans. Efter en stund så vek sittern av hem mot sig men jag var fortfarande helt borta så vi bestämde oss att jag skulle följa med berra hem en stund innan jag ska hem.

Väl hemma i hanns lilla kojja så satt vi och snacka lite och lyssnade på musik. Nu märkte jag att jag hade riktigt feta cev´s såg massa legobitar som alla satt ihop med varandra i et stort rutmönster jag flög omkring där en stund och inte ett spår efter verkligheten fanns någonstans. Jag glömde bort vart jag var någonstans, och jag glömde bort att musik fanns, sen helt plötsligt så kom jag på; Just ja, det finns ju musik! Efter en stund så kändes det att nu var det dags att traska hem. När jag kom hem smög jag förbi mina föräldrars rum och satte mig vid datorn ett tag, sen vart jag så trött kl hade redan blivit 4 på natten så jag gick och lade mig i sängen, tror nog inte jag somnade före 5 och jag var fortfarande riktigt hög. Och hela tiden kändes det som att jag fortfarande låg hemma hoss berra i hanns säng, men sen öppnade jag ögonen och jag kom tillbaka till mitt rum. Tillslut så somnade jag och dagen där på vaknade jag, bakhög och underbar...
Citera
2004-01-10, 18:14
  #2
Medlem
kezoos avatar
Ursäkta alla stavfel, men jag var så jävla bakhög dagen efter jag skrev detta.
Citera
2004-01-10, 18:22
  #3
Medlem
bjuks avatar
ooh mycket fin rapport du har skrivit. Låter verkligen som ni hade det jättetrevligt. Man skulle ha varit med,, synd bara att man hade fullt upp med att styra brass till er
SKyll alla eventuella stavfel på grundskolan.
Citera
2004-01-10, 19:57
  #4
Medlem
Ahh låter ju helt underbart!

Editerat av avdagata
Citera
2004-01-11, 17:42
  #5
Medlem
snufkins avatar
ah, i was there
Citera
2004-01-12, 09:34
  #6
Medlem
Hihi mysigt rapport blir väl lika för min del till helgen om jag får tag på mer sån där brass annars får det vanliga duga om ni inte har nå kvar huhu =)
Det verkade duga iaf huhu =)
Det var lite magiskt...

Citat:
Ursprungligen postat av bjuk
ooh mycket fin rapport du har skrivit. Låter verkligen som ni hade det jättetrevligt. Man skulle ha varit med,, synd bara att man hade fullt upp med att styra brass till er
SKyll alla eventuella stavfel på grundskolan.
hihi ja jooodu va drygt det måste vara för dig när jag ringer o frågar er om det ska styras, snäll som jag är =)
puss
Citera
2004-01-12, 12:07
  #7
Awaiting Email Confirmation
haha. den som var sitter för dessa grabbar hade det nog minst lika roligt
aldrig sett någon varit så jävla veck i skallen.. "jag kan inte skriva för det är små gubbar på mina fingrar"

hahaha.. fin kväll!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback