2009-10-15, 06:58
Bannlyst
Hej, jag tänker ändra innehållet i denna tråden!

Jag är intresserad av att tjäna lite pengar på att sälja min kropp som reklampelare, via t ex Ebay, Tradera etc.

Här följer några exempel:

http://cgi.ebay.com/ADVERTISE-WITH-T...item20ad8cc350

http://news.cnet.com/8301-10784_3-5770822-7.html

Om man nu väljer att genomföra detta och även få betalt för sin "tjänst?" "vara?" Kommer jag då att bli tvungen att skatta på detta? Och isf hur fasiken ska jag då gå tillväga?
Alla som har någon som helst erfarenhet inom detta är välkommen att posta här, alla ni andra också självklart.
Låt fantasin flöda.

Mvh
Senast redigerad av kaktuskruka 2009-10-15 kl. 07:23.
Citera
2009-10-15, 07:06
Medlem
Porryhatters avatar
1.01. Reklam och annonsering är förbjuden

Den som postar reklam (spam) i forumet blir avstängd, utan varning. Det är inte heller tillåtet att använda diskussionsforumet för privat eller kommersiell annonsering, som exempelvis köpes- och säljes-annonser eller kontaktannonser.

Undantag:

* Det är tillåtet att ha en länk till sin egen webbplats eller blogg i sin signatur, även om den är kommersiell.
* Det är tillåtet att nämna företag och bloggar i diskussioner så länge inte huvudsyftet är att marknadsföra dessa och det är relevant för diskussionen.
* Referal-länkar får publiceras ifall ingen tjänar pengar (eller andra fördelar) på länken, samt att det finns godtagbara orsaker till att inte länka till webbplatsens startsida.
* Det är tillåtet med bortskänkes-annonser i avdelningen "Recycle your stuff", med undantag för all hantering av läkemedel och droger.
* Det är tillåtet med inlägg som innehåller ickekommersiell annonsering, gällande exempelvis länkar till undersökningar i forskningssyfte och dylikt, ifall de har ett reellt diskussionsunderlag, eller blivit godkänd av en moderator i det aktuella forumet först.
Citera
2009-10-15, 07:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
TEXT

Tack, försökte hitta någon regel om detta inne på denna forumsavdelning men fann dock ingen..
Citera
2009-10-15, 07:11
Bannlyst
Jag ändrar innehållet i tråden
Senast redigerad av kaktuskruka 2009-10-15 kl. 07:19.
Citera
2009-10-15, 08:02
Medlem
Privatpers0ns avatar
Du menar att du ska gadda in en företagslogo i pannan? WT-bruden i andra länken fick ynka $ 10.000 för detta

Ärligt Sverige är nog på tok för lamt för att något större företag skulle göra detta.. Men de skulle helt klart dra igång debatten och löpmeter i pressen..
Citera
2009-10-18, 20:57
Medlem
MyBBes avatar
Kvinnan med goldenpalace tatueringen måste vara jävligt dum, hur mycket är 100k egentligen? Luktar pundare som är i stort behov av pengar...
Citera
2009-10-24, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyBBe
Kvinnan med goldenpalace tatueringen måste vara jävligt dum, hur mycket är 100k egentligen? Luktar pundare som är i stort behov av pengar...

HIV Positivas förening vill köpa reklamplats i din panna. Hur mycket kommer det att kosta?
Citera
2009-10-24, 04:03
Medlem
hejje_99s avatar
Hahaha Vilken Jävla Frilla Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in