2009-10-14, 23:57
Medlem
Lordvaffs avatar
Hej!

Jag är en tjugoårig kille som för tillfället dräller runt om dagarna och försöker läsa om matte A och matte B inför naturvetenskapligt basår nästa termin, jag pillar även lite med franska... Jag skulle gärna ha någon studiekamrat att träffa om dagarna så att man fick lite disciplin på det hela - har man sagt att man ska träffas tio på biblioteket så är man ju där tio.

Vad ni läser spelar mindre roll - jag är framförallt intresserad av att slippa sitta ensam om dagarna då det blir väldigt tråkigt när man saknar någon som helst social stimulans. Om ni är intresserade så hör av er via pm eller i tråden. Det är stockholmsområdet som gäller.
2009-10-15, 12:48
Medlem
Testa någon matchmaking-sida? Du söker en kompis här liksom, man vill ju gärna hänvisa dig någonstans, "homosex"-delen är egentligen snällare och mindre kliché än att säga "psykakuten".

Sätt dig och plugga på biblioteket, du kan säkert hitta någon att prata procent och funktioner med. Chaque jour.
2009-10-15, 13:40
Medlem
Skandiss avatar
Att plugga matte a och b före tekniskt basår är jävligt overkill såvida du inte:
A) Tänkt jobba eller väldigt intensivt engagera dig under studieperioden
B) Har papper på att du är värdelös på matte, t.ex. dyskalkili.
2009-10-15, 13:41
Medlem
FrasseFloyds avatar
Sociala trådar som dessa tas med fördel i Laidback. OT raderat och tillsägelse utdelad till Min-Mamma för särdeles dumt tramsande. Tråd låses.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in