2004-01-10, 11:53
Medlem
Panodils avatar
Är det inte dags att byta namn på Medier & journalistik till Medier, journalistik & kändisskvaller?
Jag tycker det är förhållandevis få trådar som handlar om just medier och journalistik. Det handlar ju allra mest om vem som gjorde vad på vilken krog... Skulle Rubberman och oGGo rensa bort alla ovidkommande trådar som inte direkt berör ämnet medier och journalistik skulle det inte bli mycket kvar. Bättre att byta namn på avdelningen. Eller?
Citera
2004-01-10, 11:55
Medlem
snow_mans avatar
Se gärna http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=102138

Citera
2004-01-10, 11:59
Medlem
Panodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snow_man
Se gärna http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.phpt=102138
Vad har det med ett eventuellt namnbyte på Medier & journalistik att göra? Dessutom var det fel URL. Du kanske skulle titta in på någon av dataavdelningarna ibland. Då kanske du lär dig hur du får till en korrekt URL.
Citera
2004-01-10, 12:16
Medlem
snow_mans avatar
Så nu e den ändrad...ja visst kan jag göra det om du tittar in i språkavdelningen deal?
Citera
2004-01-10, 12:28
Medlem
Panodils avatar
Yes, vi har en deal. Jag plockade bort det fula ordet så jag hoppas du är nöjd och belåten.
Åter till ämnet.
Citera
2004-01-10, 15:29
Medlem
Pellenezs avatar
Jag tycker att det ska finnas ett M&J-forum värt namnet.
Däremot skulle det, som tidigare föreslagits, mycket väl kunna finnas ett kändisforum där kändisdelen ur M&J samt alla förfrågningar och mindre avklädda kändisbilder från porrforum kunde samsas.
Citera
2004-01-10, 23:38
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Jag tycker att det ska finnas ett M&J-forum värt namnet.
Däremot skulle det, som tidigare föreslagits, mycket väl kunna finnas ett kändisforum där kändisdelen ur M&J samt alla förfrågningar och mindre avklädda kändisbilder från porrforum kunde samsas.
jag vill också ha mindre avklädda kändis bilder. jag hatar att alla bilder är sååå stora. 12x12 pixlar är lagom...

ursäktar min horighet..

seriöst:
det borde öppnas ett forum för skvaller dit alla skvallrande medlemmar tvångsförpassas (de som lusläser aftonbladet för att få reda på vilken stjärna det kan röra sig om som skrek åt en hund i norrtälje i söndags)
Citera
2004-01-11, 03:46
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panodil
Är det inte dags att byta namn på Medier & journalistik till Medier, journalistik & kändisskvaller?
Jag tycker det är förhållandevis få trådar som handlar om just medier och journalistik. Det handlar ju allra mest om vem som gjorde vad på vilken krog... Skulle Rubberman och oGGo rensa bort alla ovidkommande trådar som inte direkt berör ämnet medier och journalistik skulle det inte bli mycket kvar. Bättre att byta namn på avdelningen. Eller?

Förslaget är hörsammat och ligger uppe för diskussion just nu as we speak. Denna frågestälnning är något som många har haft synpunkter på vid flera tillfällen men ni måste ge oss mer tid. Rom byggdes inte på en dag. Jag återkommer med besked när det är färdigdiskuterat.
MVH
Rubberman
/Moderator "Medier & Journalistik"
Citera
2004-01-11, 12:03
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappzapp
jag vill också ha mindre avklädda kändis bilder. jag hatar att alla bilder är sååå stora. 12x12 pixlar är lagom...

PUUUUUUUUUUUUSSSSSSS!

Jag tar det, eftersom jag själv brukar vara duktig med dylika påpekanden.
Citera
2004-01-11, 21:44
Medlem
Chims avatar
Gör 2 forum, ett vardera åt Chockad och Kandisbilder, där enbart de får posta.
Chockad för att han lägger ner sånt jobb på sina konspirationsteorier och kandisbilder för att jag ska slippa klicka på en tråd och upptäcka att han bara vill visa sina bilder på några äckliga fjortisar som gör dåliga covers :/

Ähh förlåt, jag är bara lite trött och grinig ikväll, men ungefär så tycker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in