2009-10-14, 22:53
Bannlyst
tänkte höra vilket lagligt preparat på marknaden som ni tycker ersätter diazepam bäst? eller ej syns? är inte så inne på lagliga droger än.
2009-10-14, 23:01
Medlem
knoxahs avatar
Folköl.
2009-10-14, 23:03
Medlem
Fetnoppens avatar
Alkohol i allmänhet.
2009-10-14, 23:10
Bannlyst
Med lagliga droger inkluderar du inte receptbelagda mediciner, antar jag?
Betablockerare, det kan iallafall ge dig ett fysiskt lugn, hjärtat håller en stabilare nivå och andra kroppsliga symptom på nervositet försvinner spårlöst - och visst, det är receptbelagt, men hur enkel som helst att få utskriven.
2009-10-14, 23:23
Medlem
Tja

Kryppe kan ha en lätt lugnande och ångestreducerande effekt i
terapeutiska doser

Citat:
Ursprungligen postat av morestyle
tänkte höra vilket lagligt preparat på marknaden som ni tycker ersätter diazepam bäst? eller ej syns? är inte så inne på lagliga droger än.
2009-10-14, 23:25
Bannlyst
Kryppe? Krypton? Isåfall håller jag med.. Tände av från subutex med det och när kryptonet tog slut mådde jag riktigt dåligt så kryptonet funkar finfint.

Mvh
2009-10-14, 23:28
Medlem
Givet

Krypton=Kryppe
Citat:
Ursprungligen postat av Kattvalp.
Kryppe? Krypton? Isåfall håller jag med.. Tände av från subutex med det och när kryptonet tog slut mådde jag riktigt dåligt så kryptonet funkar finfint.

Mvh
2009-10-14, 23:30
Medlem
dharmabumps avatar
Håller med om betablockerare. Om det är en medicinsk fråga, alltså. Enligt min erfarenhet så fungerar milda, receptbelagda preparat precis som de ska, bara man inte överdoserar för att flumma/trippa på prylen.

Och att få det utskrivet är sällan ett problem. Var ärlig och uppriktig mot din husläkare. Han eller hon kan rent av ha något klyftigt att säga om dina bekymmer.
2009-10-15, 09:35
Medlem
Himmler!s avatar
Sök. Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här