Nu blir det Salo eller Sodoms 120 dagar. Jag har läst lite om den och tänkte att det är en film jag aldrig vill se men det är svårt att motstå av någon anledning.
Nu blir det Salo eller Sodoms 120 dagar. Jag har läst lite om den och tänkte att det är en film jag aldrig vill se men det är svårt att motstå av någon anledning.
Tänkte nu se Compliance som jag tyckt verkat intressant sen jag såg trailern. De negativa omdömena här var inte så uppmuntrande, men jag får se den och bilda mig en egen uppfattning.
En av de bästa filmscenerna någonsin enligt mig i No Country For Old Men. Så sjukt bra så jag får gåshud.
Den är sjukt tung. En annan favorit är:
När han stoppar den där privatpersonen mitt ute på vischan med hjälp av den stulna polisbilen. Följt av att han iskallt avrättar honom med filmhistoriens coolaste vapen.
När han stoppar den där privatpersonen mitt ute på vischan med hjälp av den stulna polisbilen. Följt av att han iskallt avrättar honom med filmhistoriens coolaste vapen.
Nu när man fått reda på att Michael Duncan dött så tänker man hedra hans minne genom att snart se den film han presterade bäst i, nämligen The Green Mile med han och Tom Hanks i huvudrollerna.
Tråkigt att höra nyheten om hans bortgång.. Det var en riktigt bra skådespelare som man främst kommer ihåg från just The Green Mile men även i Daredevil, Two And a Half Men och Armageddon!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!