Mycket bra film. Skandal att Tom Hanks ej blev nominerad för bästa huvudroll.
Håller lite med faktiskt, även ifall jag tycker Robert Redford i All Is Lost går före både Hanks och Bale så anser jag att Hanks gjorde bättre ifrån sig än Bale i American Hustle.
Slutscenen när Hanks blir undersökt av en läkare är bara det skådespeleriet värt en nominering!
Kass film, har dock ingen relation till Hellström och ångrar att jag såg den på bio men det var mest på grund av regissörerna jag såg den för, typisk film som alla Broder Daniel-kids gör sig i byxorna av.
Mycket bra film. Skandal att Tom Hanks ej blev nominerad för bästa huvudroll.
Citat:
Ursprungligen postat av Lotso
Håller lite med faktiskt, även ifall jag tycker Robert Redford i All Is Lost går före både Hanks och Bale så anser jag att Hanks gjorde bättre ifrån sig än Bale i American Hustle.
Slutscenen när Hanks blir undersökt av en läkare är bara det skådespeleriet värt en nominering!
Både Redford i All Is Lost (som gjorde årets bästa prestation), Tom Hanks i Captain Phillips och Joaquin Phoenix gjorde bättre prestationer än Bale enligt mig. Skandal att Redford inte blev nominerad, synd att inte Hanks eller Phoenix blev nominerade.
Den kommer med all säkerhet att falla dig i smaken!
Hunnit se 30 min av den, men fått ta en paus för att fixa lägenheten och köpa in mat osv för besöket till morgondagens uppesittarkväll till Oscarsgalan. Men den är RIKTIGT jäkla bra hittills, så längtar tills jag kan se färdigt den.