Säg till vad du tyckte om den, är sugen på ännu en slasher efter Uber-Jason
Jag bytte faktiskt film till Wolf med Jack Nicholsen efter 10 min istället för den nya friday 13de verkade vara lite B om jag ska vara ärlig. Ska försöka se klart den en annan dag..
ööh.. får väll slänga till med en film i min smak då^^
lock stock and two smoking barrels.. kan bli att jag byter ut den i sista stund mot transformers eftersom jag ännu inte skådat denna film.. oj va film det ploppade upp i huvudet nu =S blev på en sekund sugen på grandma's boy, tyvärr inte sett men har blivit varmt rekomenderad.
Tänkte se på The Pledge med Jack Nicholson och Patricia Clarkson på Kanal 5 om 11 minuter. Har inte sett den sedan jag hyrde den på video när den var ny, och Sean Penn gör oftast bra filmer (The Indian Runner och Into the Wild), så det ska bli spännande att se denna igen.
Tänkte krypa ned i sängen och se Adrien Lynes film Fatal Attraction (Farlig förbindelse) ifrån 1987. Erotisk thriller med som påminner en del om Basic Instinct som kom ett par år senare, och Michael Douglas medverkar i båda. Har hört att den är bra och tycker om denna typen av filmer.
Tänkte krypa ned i sängen och se Adrien Lynes film Fatal Attraction (Farlig förbindelse) ifrån 1987. Erotisk thriller med som påminner en del om Basic Instinct som kom ett par år senare, och Michael Douglas medverkar i båda. Har hört att den är bra och tycker om denna typen av filmer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!