• 1
  • 2
2009-10-14, 18:36
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Jag tycker att alla dessa lagliga droger som det tjatas om borde få en egen avdelning så man slipper se nya trådar om alla deras rökmixar och fan vad det heter..
Citera
2009-10-14, 18:38
Medlem
P-Orridges avatar
Duger inte övriga droger?
Citera
2009-10-14, 18:39
Medlem
Snövits avatar
Varför skilja på lagligt eller olagligt. Jag tycker uppdelning efter olika sorts rus är bättre.
Citera
2009-10-14, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Varför skilja på lagligt eller olagligt. Jag tycker uppdelning efter olika sorts rus är bättre.
Ja - du har min röst.
Citera
2009-10-14, 18:42
Medlem
Mockens avatar
Den lagliga drogen alkoholen har redan en egen avdelning här på FB.

https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=11
Citera
2009-10-14, 18:43
Medlem
hoffmanintowns avatar
Jag håller med dej till vis del. Kanske man kunde göra under forum under CS lr övriga droger så att man har lite koll. Skulle dessutom bli lättare att få översikt om vad som är lagligt
Citera
2009-10-14, 18:44
Medlem
b0gfettos avatar
Och när en drog kriminaliseras så vill du vara den som sorterar ut alla inlägg och flyttar dom?
Citera
2009-10-14, 18:44
Medlem
Äh, det är bara för att Spice blir olagligt som det är så omtalat. Det lägger sig om det inte redan har det.
Citera
2009-10-14, 18:59
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Är så less på deras jävla rökmixar. Iförsig kan det bero på att jag är i övriga droger pga benso. Kanske vore smidigare att ge benso en avdelning. Tror jag fler håller med om, eller?
Citera
2009-10-14, 19:32
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Är så less på deras jävla rökmixar. Iförsig kan det bero på att jag är i övriga droger pga benso. Kanske vore smidigare att ge benso en avdelning. Tror jag fler håller med om, eller?
Tror jag också, var snack om det för ett tag sen.
I övrigt håller jag med Snövit, blir bara rörigt om olika droger blandas i ett forum bara med anledningen att dom är lagliga. Bättre nu, lättare att referera till liknande preparat och så vidare.
Citera
2009-10-14, 22:43
Håller i och för sig med om att de lagliga rökmixarna är sagolikt trista att läsa om. Men.. samtidigt biter jag ju mig i tungan när jag inser att jag inte behöver läsa just de trådarna. För det är ju inte direkt att "övriga droger" översvämmas av den typen av trådar? Det är ju som alltid frivilligt att läsa dem.

Peace ta mej fan
Citera
2009-10-15, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack

egen avdelning för benso har som sagt varit uppe tidigare, och hade man det även för rökmixar så tror jag att det inte hade varit så rörigt i denna forumsdel.

håller även med om att det inte är bra att dela upp det efter laglighet utan gå efter typen av rus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in