2009-10-14, 18:16
Medlem
Hej alla,

Jag har hört att Arn-filmerna ska vara rätt kassa och att man bara kastas igenom scener för att få med så mycket som möjligt. Jag har inte sett filmerna och tänkte vänta eftersom jag hört att de ska komma som tv-serie, förhoppningsvis då med mer material och större berättelse. Då tänkte jag kolla om det är någon som vet om detta stämmer och i så fall när?
Citera
2009-10-14, 18:58
Medlem
DarkKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kibr
Hej alla,

Jag har hört att Arn-filmerna ska vara rätt kassa och att man bara kastas igenom scener för att få med så mycket som möjligt. Jag har inte sett filmerna och tänkte vänta eftersom jag hört att de ska komma som tv-serie, förhoppningsvis då med mer material och större berättelse. Då tänkte jag kolla om det är någon som vet om detta stämmer och i så fall när?

Nej Arnfilmerna är inte kassa på nått sätt. Så jag rekommenderar att du laddar ner dom ist. Jag personligen hoppas på att det ska komma en film till.
Vet dock inte när dom kommer på TV.
Citera
2009-10-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkKnight
Nej Arnfilmerna är inte kassa på nått sätt. Så jag rekommenderar att du laddar ner dom ist. Jag personligen hoppas på att det ska komma en film till.
Vet dock inte när dom kommer på TV.

Ok då kanske man ska slå till på ett par bluerayexemplar iaf då. Tror dock inte det är så stor chans med en till film, de två som finns är ju baserade på de fyra böcker som finns. nedladdning är ju inte tillåtet
Citera
2009-10-14, 20:38
Medlem
Cineastens avatar
Om jag inte är helt felunderrättad är det tänkt att tv-serieversionen av Arn ska visas i tv4 under 2010. Serien blir väl drygt ett par timmar längre än filmerna men jag kan minnas fel.
Citera
2009-10-14, 20:39
Medlem
Bohlingers avatar
Jag såg den första Arnfilmen och skämdes hela vägen igenom för att den var så jävla dålig. Guillo måste ju gråta sig till sömns vetandes att man fullkomligt slaktat hans böcker på det sättet, förutsatt att böckerna var bättre, för det vet jag ingenting om.

Det är när svensk filmindustri kraftsamlar och resultatet blir såhär som jag börjar tappa hoppet för hela spektaklet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in