Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Men gick hon med på det överhuvudtaget? En 19-åring bör förstå att man inte har sex med redlösa 14-åringar oavsett vad.
Jag försöker inte försvara honom, men leker ändå med en hypotes nedan.
Tänk så var han också rätt så full? Eller om jag minns rätt av artikeln så var han det ändå enligt egna utsagor..
Citat:
Tvivlar även på att en person som är kapabel till våldtäkt på barn bryr sig speciellt mycket om ett Nej heller.
För mig som är 30 år så är en 14 årig tjej ett barn i mina ögon, killen är 19 år, det är på gränsen för honom, dessutom så kanske hon var väldigt snygg vem vet, men det rättfärdigar inte vad han gjorde jag försöker bara ställa fram hur han tänkte rent psykologiskt. "Kolla vilken snygg tjej, jag har inte fått knulla på ett tag jag försöker med henne för hon verkar villig."
Vissa 14 åringar ser dessutom ut som 15-16 åringar.
Citat:
De flesta har väl ändå supit när de var i 14-årsåldern, att börja prata om hon söp lagligt eller inte är bara idiotiskt i dessa sammanhang och inget som bör lindra grabbens straff...
De flesta dricker ja men de flesta super inte sig redlösa vid 14 års ålder, isåfall skulle nog socialtjänsten ha något att säga om det eller skolan.