• 1
  • 2
2009-10-13, 19:29
Medlem
Detta r ett prepparat som jag ska stta tnderna i snart...
Ngon som har ngra doserings tips fr optimal effekt.

Funderar p 50-100mg varje trningspass.
Citera
2009-10-13, 19:30
Medlem
Alladins avatar
Som du skriver 50-100mg en timme innan trning.
Citera
2009-10-13, 19:31
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundertummen
Detta r ett prepparat som jag ska stta tnderna i snart...
Ngon som har ngra doserings tips fr optimal effekt.

Funderar p 50-100mg varje trningspass.
Ju mer dos du tar, ju mer effekt fr du. Mer effekter --> mer bieffekter.
Citera
2009-10-13, 19:48
Medlem
dante05s avatar
Blir det prepp som en liten testo bost te trningen?

Lste att de r populrt innan tvlingen?

Kan man trycka det typ de pass i veckan man ska kra tungt, blir det inte vldigt svajjigt i kroppen d?

Massa frgor, men nyfiken pjk

Mvh D
Citera
2009-10-13, 19:50
Medlem
Tank bara pa att 50mg av testo susp ar bra mkt mer testo an 50mg testo cypionate t.ex
Citera
2009-10-13, 19:54
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musklerrrr
Tank bara pa att 50mg av testo susp ar bra mkt mer testo an 50mg testo cypionate t.ex
Men ocks vldigt bra mycket mindre effektivare.

Karboxylsyran Cypionate vger cirka 30% av totala molekylvikten fr Testosteron Cypionate.
Citera
2009-10-13, 19:55
Medlem
samma dos som alla andra teston/vecka

test.suspension 100mg/ml=ren testosteron allts 100mg/100mg d t.ex cypionate inehller typ 86mg/ml om det str 100mg/ml eftersom det r en massa annat skit i dem(en ester/olja!)

men om man tar 75-100mg/dag(500-700mg/v) s borde det funka ganska bra det r trots allt en testosteron precis som de andra frutom att det funkar snabbare n alla andra+gr ont s inihelvetet(om det ej r en sort med ngn form av smrtstillande i typ lidocain eller liknande)
Krde med en sort frn australien som va vetrinr och det gjorde ont rejlt d det r vatten lsligt och ej olje baserat som de vriga testosteron sorterna som r vanligare bland byggare(propionaten kan gra ont ox men ej i nrheten av vad suspensionen gjorde jag hade fr mnga r sedan!
Trkigt nog s har jag ej sttt p suspension igen efter den gngen,vore perfekt vid start av en kur d den funkar snabbt(susta,prop,pprop som gller fr mig vid kur starterna nu frtiden d jag ej fr tag p susp lngre,vet vart det finns men kr ej utomlands lngre!)

suspension va den frsta sorten testo som dk upp och sgs ge enorma kningar+biverkningar(men vet ej om jag skulle vilja pst att det igentligen r ngn strre skilnad d det r en hgre % testosteron/100mg n de vriga sorterna eftersom det ej r en ester!)

Hoppas att detta hjlpte ngt(om ej ja frskte tmindstonde frklare hur jag kommerihg min upplevelse med suspensionen p 90talet ngn ggr)
Citera
2009-10-13, 20:12
Medlem
Alladins avatar
Susp r vl vattenbaserat generellt.
Citera
2009-10-13, 20:27
Bannlyst
Test.suspension = riktigt snabb testo?
Mycket snabbare n propp?
"Cypionate inehller typ 86mg/ml om det str 100mg/ml eftersom det r en massa annat skit i dem(en ester/olja!)" Om det str 100mg/ml r det inte 100mg testo per ml d????
Citera
2009-10-13, 20:28
Medlem
Alladins avatar
Testo Base = Testo Susp = Esterlst testo = extremt snabbt.
Citera
2009-10-13, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Testo Base = Testo Susp = Esterlst testo = extremt snabbt.
Intressant! Rcker det att ta en gng om dan?
Citera
2009-10-13, 20:30
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cottonfever
Test.suspension = riktigt snabb testo?
Mycket snabbare n propp?
"Cypionate inehller typ 86mg/ml om det str 100mg/ml eftersom det r en massa annat skit i dem(en ester/olja!)" Om det str 100mg/ml r det inte 100mg testo per ml d????
Precis det r inte 100mg Testosteron per 100mg Testosteron Cypionate. Eftersom Cypionate ocks har en vikt. Att esterisera ett preparat kar dock effekten vldigt vldigt mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in