Oj-oj..

Nå, det här var väl bara en tidsfråga ändå?
Att moderera en så pass "spretig" forumdel kan inte vara lätt eftersom trådar som ska handla om en viss specifik sak tämligen snabbt förs OT i och med att man (även jag) ganska lätt följer upp
delar av inlägg som egentligen går helt OT men som man
inte tycker ska få stå oemotsagda. Detta är nog den i särklass vanligaste anledningen till att trådar spårar ur och jag tror nog att båda "sidorna" är ungefär lika goda kålsupare härvidlag..
Vore jag moderator i revisionistforumet (dock utan att eftersträva en sådan betungande post) så skulle jag nog vilja gå in och redigera en hel del i själva inläggen. Allt som går OT, även om inlägget i övrigt håller sig OnT, bör raderas.. En sådan uppgift måste dock ske näst in till momentant så att det inte uppstår OT-uppföljningar, -utsvävningar och allmänt jidder.
Hoppas dock att det hela löser sig och att lämpliga kandidater för uppgiften kan vaskas fram!
/
mvh d00rkey
PS: Kanske borde det skapas en "jidder- och tramstråd" i revisionistforumet där det skulle vara fritt fram (nåväl, inom
rimliga gränser kanske) att jiddra helt i OT-anda!? Där skulle man fritt få lufta sina fördomar om motståndarna och sväva ut tämligen långt i den diffusa och anonyma cyberrymden. DS