2009-10-13, 00:45
Medlem
Tänkte kolla med er om någon minns mordet på Backlura i Nynäshamn på hösten/vintern 1996, Jag var nämligen med när min mor och hennes vän hittade kroppen, själv var jag nyss fyllda fem vid tillfället och minns ingenting. Enda jag vet är att det var en förståndshandikappad tjej som hade blivit ihjälslagen av sin pojkvän, även han förståndshandikappad, han hade använt en sten och hon låg i skogen nedanför "Ribban" på Backlura för er som vet vad det är.. Jag minns somsagt ingenting av värde eftersom jag inte var så gammal vid tillfället, och min mor och jag har ingen kontakt i dagsläget, så jag kan inte fråga henne om info. :P

Någon som vet?

/DD
Citera
2009-11-17, 21:14
Medlem
beaver_ses avatar
De bägge två bodde på samma gruppboende på Backlura. Killen F*****k Frågade tjejen A****e om de skulle gå ut och plocka blommor. Hon följde med och där nere på Natviksängen försökte han våldta henne. Han klarade inte av det eller "fick inte upp den" som han själv sade och blev fullständigt rasande och högg henne med kniv över 40 gånger. Det var ett grovt övervåld och han kommer aldrig bli utsläppt eller få permissioner vad jag har hört.
Det som gör allting värre är att han hade signalerat innan att han en tid känt lust att mörda någon, vilket hans läkare eller terapeut inte tog på allvar. Han hade bett om att få bli intagen akut på grund av dessa tankar men ingen åtgärd som sagt var..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in