• 2
  • 3
2010-02-07, 15:17
Awaiting Email Confirmation
wk123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonziEE
Har fr mig att vissa banker har ln upp till 10.000 fr studenter till datorkp.

Hgskolestudenter oftast. Inte gymnasie...
Citera
2010-02-07, 16:03
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Not_me
Spara d dina pengar och kp din Macbook i USA, det hade jag gjort.

kper han den i usa fljer ju problemet att man inte kan skriva varken kper eller fljer och fr d lgga till fr ett svenskt tangentbord, blir skert dyrare n att kpa hr.
Citera
2010-02-07, 16:45
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
kper han den i usa fljer ju problemet att man inte kan skriva varken kper eller fljer och fr d lgga till fr ett svenskt tangentbord, blir skert dyrare n att kpa hr.

Kommer man bara ihg var , och sitter p ett vanligt svenskt tangentbord, s kan macen stllas in p svenska och allt blir som hemma, inklusive menyer osv. Men om man inte kommer ihg var , och sitter s kanske man ska lta bli, det hller jag med om.

Men garanti, el-adapter osv fungerar alldeles utmrkt out of the box. Man fr kpa en tvpolig sladd nr man kommer hem dock, kostar en tjuga hos Kjell typ om man inte vill kra med adapter.
Citera
2010-02-08, 22:59
Medlem
andreews avatar
skit trden levde fotfarande. Tnkte sga att jag tog ett ln p seb och kpte den p studentrabatt. Bra rnta inge aviavgift, inge upplggningsavgift osv. pga studentgrej hos seb.
Citera
2010-05-17, 11:01
Medlem
Funderar p detta erbjudande, http://shop.onoff.com/Kampanjsidor/K...formation.aspx

Jag tnker betala av ca 2500 i mnaden p 4 mnader, dom sa att det var helt ok. Vad tycker ni?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in