Har du stabil inkomst och inga betalningsanmrkningar s kan du precis som soer sger ta kredit p ditt VISA - eller kanske ta ett privatln. Brukar vara mer frmnlig rnta ocks.
Mediamarkt hade ju ngot erbjudande fr ett tag sen? Vet dock inte ldersgrnsen p det men om du sktt dig s ska det vll inte vara ngot problem att ta p det ngot pron eller annan slktmedlem?
Edit: sg nu att jag har sn studentgrej p SEB s man kan lna vldigt frmnligt utan aviavgifter och upplggningsavgifter. Vilket blir mer gynnsamt n kpa p inlife. Tack fr tipset!!
Senast redigerad av andreew 2009-10-12 kl. 23:20.
rekommenderar att _inte_ kpa p mediamarkt, d min vn kpte sin dr och den bustade veckan efter, samt att deras frskringsvillkor suger. en mac r en 'investering' p stt och vis (men inte p vis och stt) och d br du kpa den hos en auktoriserad sljare samt med Apple Care.
r man student s kan man kpa p avbetalning hos DustinHome, dock max 20.000 kr. Jag tog en macbook pro p ett r rntefritt och det funkar kanon. De har tyvrr ingen studentrabatt p sjlva datorn men man kan ju inte f allt.
Senast redigerad av Twarkie 2009-10-15 kl. 07:18.
r man student s kan man kpa p avbetalning hos DustinHome, dock max 20.000 kr. Jag tog en macbook pro p ett r rntefritt och det funkar kanon. De har tyvrr ingen studentrabatt p sjlva datorn men man kan ju inte f allt.
I en students vrld s finns inte det. Mste ha allt och lite till, helst gratis ocks.
P Dustinhome s har de visst studentrabatter, g in och regga dig som studentkund. Jag skall sjlv regga mig som det och bestlla en macbook pro p avbestllning. S tydligen kan man f allt...
[quote=psychopatica]P Dustinhome s har de visst studentrabatter, g in och regga dig som studentkund. Jag skall sjlv regga mig som det och bestlla en macbook pro p avbestllning. S tydligen kan man f allt... [/QUOT
Jag gr gymnasiet och anvnder en HP laptop dr. Nr sommaren kommer r vi tvungna att lmna in datorerna under lovet och d r jag i behov av en dator. Behver dock ocks datorn ocks som ett komplement till HP'n. Tnkte skaffa en Macbook (den billiga) fr njen och privat, samt HP'n fr att arbeta och plugga p.
Hrde att det var en ldersgrns p 20 r fr att kunna avbetala en Mac. Stmmer det? Isfall, vilka andra alternativ finns det? Jag skulle vilja ha en mnadskostnad p runt 200 kr och det gr inget om bindningstiden skulle vara lite hg, jag har nd tnkt att ha den i ett tag. Jag skulle grna exempelvis kunna betala hlften av Macbooken kontant och resten med avbetalning, var och hur gr man det?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!