Citat:
Ursprungligen postat av appe-
jag kan knappast tycka det här faller under "skandal"-faktorn, då det inte handlar om några större summor. dessutom ska vi akta oss för att läsa aftonbladet, då det är en oseriös skittidning.
för er (som jag) som inte vill stödja skitblaskan, så följer en råkopia av artikeln nedan:
någon som kan fixa reella siffror?
Jag tycker inte att aftonbladet är en oseriös tidning i det här fallet, Transportstyrelsen är en förvaltningsmyndighet som idag saknar alla former av ledarskap. De anställda vet alltså inte vad de ska göra, inte göra osv.
Primadonnan som är ytterst ansvarig är den nu rikskända Åsa Torstensson (C) som belönas med lägsta betyg oavsett om blaskan är röd-grön eller borgerlig, lite oschysst kanske att göra henne till ansvarig för förvaltningen av lagstiftning inom transportsektorn, den kräver ju lite grann.
Sedan finns ju ledningen som tydligen gärna ställer upp på foto på hemsidan, är det någon som kan hitta någon där med rent mjöl i påsen?
Sedan är det lite si och så med de anställda där, i princip alla har någon riktigt mörk hemlighet som skulle kunna komma ut i ljuset, men det gör ju dem lite lättare att styra så att säga.