• 1
  • 2
2009-10-12, 01:35
Medlem
Jag har letat med lykta men inget mne som faktiskt tar upp just Samyang Ramen Cup Noodles, denna nudelform som r som en orgasm fr smaklkarna.

Jag letar efter Samyang Ramen Cup Noodles i Stockholm, dom finns i olika smaker och annat n bara krydda och nudlar s r det ven ngon form av tofu, grnsaker samt krabba(!). Jag har inkpt sdana p ett Ica Maxi i Uppsala, s det finns uppenbarligen i Icas centrallager, jag har dock inget intresse av att g till nrmaste icabutik och g ner p kn och be att dom tar in det, vilket hrleder mig till frgan, vet ngon var jag kan inkpa dessa i StorStockholm?

Bild fr referens: http://pici.se/pictures/cpBAgPqFS.jpg d r det Samyang Ramen nudlarna som jag r intresserad av, och inte dom svarta av mrket "buff".
Senast redigerad av tvdosa 2009-10-12 kl. 01:41.
Citera
2009-10-12, 01:42
Moderator
Snuffelbutts avatar
Jag r ledsen, ty dom har frsvunnit ur sortiment i dom Ica butiker som finns r i stan. Visserligen mycket mycket mindre n sthlm, men liktfrbannat r dom borta. Tror dom slutat sljas och vergtt helt till dom ckliga psarna!

Vilket r SKIT!
Citera
2009-10-12, 01:44
Medlem
supermassives avatar
Tyvrr har jag inget svar till dig var man kan hitta dom. Men jag knner att jag nd mste sga att de r ju absolut de godaste nudlarna! Var fr ngra r sedan ute i skogen med ngra vnner och d hade jag med mig ngra paket Samyang ramen. Hur smidigt som helst - och gott!
Citera
2009-10-12, 01:49
Medlem
fittjas avatar
Jag har sett dom p Ica Maxi i alla fall.
Citera
2009-10-12, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Jag r ledsen, ty dom har frsvunnit ur sortiment i dom Ica butiker som finns r i stan. Visserligen mycket mycket mindre n sthlm, men liktfrbannat r dom borta. Tror dom slutat sljas och vergtt helt till dom ckliga psarna!

Vilket r SKIT!

Det var som fan! Jag inkpte dock dom p bilden ovan fr ganska precis en vecka sedan, i mndags. Och dom fyller p sortimentet titt som ttt. S dom kan inte ha slutat slja dom helt? Antar dock att mnga butiker inte tar in det fr att psarna r billigare och sljer bttre, vilket r en hdelse mot allt som heter nudlar!

Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Tyvrr har jag inget svar till dig var man kan hitta dom. Men jag knner att jag nd mste sga att de r ju absolut de godaste nudlarna! Var fr ngra r sedan ute i skogen med ngra vnner och d hade jag med mig ngra paket Samyang ramen. Hur smidigt som helst - och gott!

Verkligen, r bortom mitt frstnd att dessa inte sljer bttre!
Citera
2009-10-12, 01:52
Medlem
yellowboxfishs avatar
Jag har inte heller sett dem p lnge, och visste inte heller att jag saknade dem innan jag lste den hr trden. S sjukt gott Borde de inte finnas i ngon av alla dessa asiatiska butiker som finns lite verallt? Om det nu r s att de stora kedjorna inte sljer dem lngre menar jag. Hoppas ngon kommer in med facit snart!
Citera
2009-10-12, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittja
Jag har sett dom p Ica Maxi i alla fall.

Ica Maxi vart? Finns ngra stycken i Stockholm
Citera
2009-10-12, 04:09
Medlem
fittjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvdosa
Ica Maxi vart? Finns ngra stycken i Stockholm

Borde inte alla ica maxi ha samma sortiment?
Citera
2009-10-12, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittja
Borde inte alla ica maxi ha samma sortiment?

Nja, ICA har ett centrallager i vsters(eller ngot) och butikerna sjlva vljer vilka varor dom ska ta in, drav s vljer ngra att ta in Samyang Ramen(Cup noodle formen), medans vissa inte gr det.
Senast redigerad av tvdosa 2009-10-12 kl. 04:32.
Citera
2009-10-12, 11:21
Medlem
antonftws avatar
CityGross Kungens Kurva hade fr ngon vecka sedan dessa utskta nudlar!
Citera
2009-10-12, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonftw
CityGross Kungens Kurva hade fr ngon vecka sedan dessa utskta nudlar!

Har varit dr och kollat faktiskt, men jag hittade bara dom av mrket "Buff"(dom svarta p bilden), vilket inte r vad jag sker, r du sker p att du sg Samyang Ramen?
Citera
2009-10-12, 15:32
Medlem
antonftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvdosa
Har varit dr och kollat faktiskt, men jag hittade bara dom av mrket "Buff"(dom svarta p bilden), vilket inte r vad jag sker, r du sker p att du sg Samyang Ramen?
Japp, kpte tv paket dessutom!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in