• 4
  • 5
2010-06-15, 19:58
Medlem
Colorblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Antar att de flesta snusare får denna typer utav "hinnor" om man snusar portionssnus. Jag får själv dessa hinnor efter ett par prillor men i de flesta fall går det att få bort med nageln eller en omgång med tandborsten. Låter däremot en aningen suspekt att du inte får bort hinnan...

Jo, men känns nästan som att det skulle kunna vara skadad eller död hud där. Ska försöka byta sida på snusen nu och låta vänstra sidan vila lite. Dock jävligt jobbigt, vill ju ha en prilla under min vänsterläpp. KLIAR!
Citera
2010-06-15, 20:03
Medlem
Shine_s avatar
om jag ska dricka mycket blir det white annars blir prillan fördjävla blöt och det gilllar jag inte. Annars blir det original, känns kraftfullare av någon anledning.
Citera
2010-06-15, 20:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorblind
Jo, men känns nästan som att det skulle kunna vara skadad eller död hud där. Ska försöka byta sida på snusen nu och låta vänstra sidan vila lite. Dock jävligt jobbigt, vill ju ha en prilla under min vänsterläpp. KLIAR!

Kan mycket väl vara död hud, men vet inte riktigt hur symptomen kan arta sig då jag aldrig har råkat ut för det själv. Att byta sida däremot är alltid att föredra, så slipper du samtidigt också att tandköttet ska dra ihop sig på din vänstra sida, finns en del fördelar med att just byta lite då och då.
Citera
2010-06-15, 21:00
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mbrandy
Hade vatt skoj att veta om folk som snusar portions snus, snusar original portion eller white portion och varför ?!
Just nu så snusar jag white portion för att att det var slut på orgrinal.
Och varför, tänkte dra ner på rökandet, hade egentligen tänkt sluta tvärt men det vart för svårt
Citera
2010-06-15, 21:05
Medlem
White är så äcklig och torr orginal är livet men kör lös mycket bättre
Citera
2010-06-15, 22:07
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZAIKE
White är så äcklig och torr orginal är livet men kör lös mycket bättre

White är väl trots allt bra för folk som har serviceinriktade jobb och det är en fråga mer om personlig hygien såväl, så man inte är helt brun om tänderna då man ska bemöta klienter och nya personer. Annars så håller jag med dig, lös och portion före white alla dagar i veckan.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in