Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Man sväljer ju snussaften.
+1
Satt just och tänkte starta en tråd om vad folk tror är värst för tänderna och tandköttet, white eller orginal. Här verkar ju alla tycka att white är den största boven. Grejen är att jag, eller rättare sagt min flickvän (som för övrigt blev väldigt äcklad då hon inte riktigt gillar att jag snusar), upptäckte att på min tand har det bildats en brun hinna. Men bara vid roten. Detta skulle kunna vara ett hudlager men gick inte att skrapa bort med nageln iaf.
Har snusat white i över ett år men gick för ungefär två månader sedan över till orginal så de smakar bättre. Kör grov för det mesta, det är absolut godast. Men ibland varvar jag med orginal.
Jag är för närvarande inne på 31 vakna timmar då jag suttit uppe och pluggat hela natten. Då blir det en del snusande. Igår köpte jag en dosa general portion orginal och den har jag suttit och sugit på hela natten. Nu svider det som fan under läppen och jag undrar om min långa vakenperiod kan ha något med denna bruna hinna att göra? Har inte märkt av den innan. Någon annan som upplevt liknande?