2009-10-11, 15:21
Medlem
Kryptonitens avatar
Hallå sverige förlorade mot Denmark med 1-0 i gårdagens match och så nu idag har Lars lagärbeck gett sitt besked att han avgår. I aftonbladet har man kunnat rösta på vem som läsarna tycker ska ta över som förbunds kapten och Svennis har fått 50% men tror ni det kommer gå frammåt med Svennis som förbunds kapten? Har hört att han har fått sparken flera gånger och varit Förbundskapten för Engelska landslaget och tillochmed där fått sparken så.. jag undrar om det kommer gå bättre med Svennis som förbunds kapten? Själv hoppas jag på att Hasse backe skall ta över..
2009-10-11, 15:25
Medlem
Paulinhos avatar
Finns redan tråd om det här.
Mod, lås.
2009-10-11, 15:28
Medlem
serbers avatar
Ja men vem har inte blivit kickad från Englands landslag? Fotboll är en helt annan grej där sen gjorde Svennis det helt okej med Engelska landslaget.
Mexiko var ett nytt och spännande äventyr men inskolat 4-4-2 går inte hem på andra sidan atlanten = kicken.
Tror Svennis kan göra landslaget bättre men jag tror inte han får jobbet sen alla diskutioner om pengar...killen är mångmiljonär och skulle säkert jobba gratis om han var tillgänglig då han ser det som en enorm ära.
2009-10-11, 15:29
Moderator
vfs avatar
Tråd finns/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in