• 1
  • 2
2009-10-10, 20:46
Bannlyst
Tjena!

Jag ska beställa en större order på kokain eller Mephedrone. Håller på och tänker ut vilket jag ska välja, har bara testat kokain innan. De blir ju bra mkt billigare med Mephedrone än kokain. Vad jag har förstått är dom ganska lika? Rätta mig om jag har fel.

Mvh
Citera
2009-10-10, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Tjena!

Jag ska beställa en större order på kokain eller Mephedrone. Håller på och tänker ut vilket jag ska välja, har bara testat kokain innan. De blir ju bra mkt billigare med Mephedrone än kokain. Vad jag har förstått är dom ganska lika? Rätta mig om jag har fel.

Mvh

Dem är absolut inte lika..

Det är du som ska beställa inte vi, så du bestämmer vad du själv vill ha, smart att starta en helt onödig tråd!!

Så nu fick du dit svar. Tråden LÅST
Citera
2009-10-10, 20:50
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Tjena!

Mvh
Kola är bra när det är bra men det är det sällan.
Och det aldrig mer värt än 500 spänn gubben hur bra det än är.
Slå till på mephet du.

Lycka till.
Citera
2009-10-10, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Kola är bra när det är bra men det är det sällan.
Och det aldrig mer värt än 500 spänn gubben hur bra det än är.
Slå till på mephet du.

Lycka till.

Tänkte också de. De lutar mer åt meph än kolat faktiskt. Men eftersom jag ska beställa en större order så måste man tänka sig för lite. Men är som sagt ganska sugen på Mephedrone.

mvh
Citera
2009-10-10, 22:10
Bannlyst
Citat:
Tänkte också de. De lutar mer åt meph än kolat faktiskt. Men eftersom jag ska beställa en större order så måste man tänka sig för lite. Men är som sagt ganska sugen på Mephedrone.

mvh
Har inte testat någon av drogerna det står emellan, men om jag vore du - skulle jag personligen, direkt utan tvekan, slå till på Mephedrone.
Särskilt om du ska sälja vidare brukar svensson de reguljare, gärna köpa substansen med det egendomliga namnet, jämfört med det erkända pundarnamnet kokain. Så fort en svensson hör kokain slår han volter och ringer hasselakollektivet, och säger att vederbörande måste läggas in, eftersom h*n brukar dödsknark intravenöst på krogen.
Mjau, krr-krr, ksssss. Jag älskar nemesis.
Citera
2009-10-10, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Har inte testat någon av drogerna det står emellan, men om jag vore du - skulle jag personligen, direkt utan tvekan, slå till på Mephedrone.
Särskilt om du ska sälja vidare brukar svensson de reguljare, gärna köpa substansen med det egendomliga namnet, jämfört med det erkända pundarnamnet kokain. Så fort en svensson hör kokain slår han volter och ringer hasselakollektivet, och säger att vederbörande måste läggas in, eftersom h*n brukar dödsknark intravenöst på krogen.
Mjau, krr-krr, ksssss. Jag älskar nemesis.

Ja jag har nu valt Mephedrone.

Tråd avslutad.

mvh
Citera
2009-10-10, 22:17
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Tjena!

Mvh

Jag är av filosofin att man prioriterar ruset före allt, så priset är sekundärt.

Mephedrone och kokain är båda centralstimulantia, men samtidigt är de två helt olika substanser med helt olika egenskaper och rus. Mephedrone är en dålig version av ecstasy, kokain är kung av festdroger. Gör din egen bedömning, men jag hade prioriterat ladd alla dagar i veckan, förutsatt att kvalitén var bra, vilket dock inte är vardagen i Sverige.
Citera
2009-10-10, 22:26
Medlem
sveningmars avatar
Hur fan kan ni rekommendera honom meph framför kola??
Meph är ett jävla gift och en äcklig kemikalie med helt brutalt vidrig lukt. Kemikalien är starkt frätande och fräter sönder kreditkort man gjort linor med etc. Du kommer svettas ut lite meph och det är så starkt frätande att det fräter på huden och kommer ge dig exem artade utslag. Jag vill inte ens veta vad det gör inne i kroppen då.

Och ruset, ja det är nice första halvtimmen edl sen går euforin bort och du är bara äckligt speedad. Riktigt jävla äckligt skit alltså, bra att det blev klassat. Boffa glade istället!

Så satsa på kola även fast det inte är värt cashen alls, så länge du inte får tag i monster-kola i kvalitén att 100mg's linor är på tok för mycket.
Citera
2009-10-10, 22:31
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Jag är av filosofin att man prioriterar ruset före allt, så priset är sekundärt.

Mephedrone och kokain är båda centralstimulantia, men samtidigt är de två helt olika substanser med helt olika egenskaper och rus. Mephedrone är en dålig version av ecstasy, kokain är kung av festdroger. Gör din egen bedömning, men jag hade prioriterat ladd alla dagar i veckan, förutsatt att kvalitén var bra, vilket dock inte är vardagen i Sverige.

Tycker inte det är riktigt sant det där med att Mephedrone bara är en dålig version av Ecstasy.
Jag ser mer Mephedrone som ett roligare alternativ till Amfetamin, för att vara aktiv och leva rövare på stan med MDMA passar sig inte riktigt, men det går utmärkt med en vild natt på stan med både Amfetamin och Mephedrone som festkompis tillsammans med spriten.

Men som du sa, bra Kokain står faktiskt över dem båda (tjack & meph), men jag tycker inte det är motiverat att betala 600-700spänn mer för varje gubbe när det ska festas.

Så hur som helst, du gjorde inget dåligt val som körde på Mephet
Citera
2009-10-10, 22:39
Medlem
sveningmars avatar
Att välja mellan meph och kola är som att välja mellan att äta bajs eller lyxbuffé. Ts du borde läsa på mer om droger eller är du ett troll? Först var det ju "Dxm vs E" sen "Meph vs kola" Skulle inte bli förvånad om nästa blir typ "Flugsvamp vs weed"
Citera
2009-10-10, 23:22
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
Tycker inte det är riktigt sant det där med att Mephedrone bara är en dålig version av Ecstasy.
Jag ser mer Mephedrone som ett roligare alternativ till Amfetamin, för att vara aktiv och leva rövare på stan med MDMA passar sig inte riktigt, men det går utmärkt med en vild natt på stan med både Amfetamin och Mephedrone som festkompis tillsammans med spriten.

Men som du sa, bra Kokain står faktiskt över dem båda (tjack & meph), men jag tycker inte det är motiverat att betala 600-700spänn mer för varje gubbe när det ska festas.

Så hur som helst, du gjorde inget dåligt val som körde på Mephet

Fair enough. Tycker dock inte att det är värt att slösa sitt serotonin på mephedrone utan sparar det till varje pris till MDMA. Jag må vara konservativ i den aspekten att jag tycker att de klassiska drogerna regerar. Alkohol, speed och ladd till fest, opiater mot smärta, psykedelika för sinnesexpandering, MDMA är religiöst.

Mephedrone må vara skönt, men eftersom jag är en stark anhängare av MDMA, och att meph de facto är samma drog men svagare och utan de empatiska egenskaperna, så ser jag ingen anledning att använda det. Väntar fortfarande på att nästa major drug ska nå oss...
Citera
2009-10-10, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Att välja mellan meph och kola är som att välja mellan att äta bajs eller lyxbuffé. Ts du borde läsa på mer om droger eller är du ett troll? Först var det ju "Dxm vs E" sen "Meph vs kola" Skulle inte bli förvånad om nästa blir typ "Flugsvamp vs weed"
Skulle gärna vilja veta vilken skitbatch du har testat då jag aldrig upplevt några biverkningar på meph som inte finns på t.ex. kokain.

Nefan kokain är tråkigt, påverkar dem delarna av hjärnan som märks minst

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in