2009-10-10, 00:41
Medlem
_abous avatar
Händer ibland att en tråd man glömt bort ett tag vuxit sig enorm och plötsligt upptäcks igen. Då tycker i alla fall jag att det är jävla jobbigt att leta rätt på mitt senaste inlägg i den tråden, finns det någon smart funktion för det?
Om inte, varför inte?
Citera
2009-10-10, 00:44
Medlem
st0ckiss avatar
I trådar som du skrivit inlägg i, tryck på den röda pilen bredvid ämnet så skickas du automagiskt till ditt senast skrivna inlägg.
Citera
2009-10-10, 00:44
Medlem
Den röda knappen bredvid länken kommer man väl till sitt senaste inlägg?

Edit; st0ckis var före
Citera
2009-10-10, 00:45
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
I trådar som du skrivit inlägg i, tryck på den röda pilen bredvid ämnet så skickas du automagiskt till ditt senast skrivna inlägg.
Men det funkar aldrig så för mig, jag verkar bara hamna helt random i tråden.
Citera
2009-10-10, 00:51
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis

Citat:
Ursprungligen postat av riclof4
Den röda knappen bredvid länken kommer man väl till sitt senaste inlägg?

Edit; st0ckis var före

Den knappen leder till det senaste olästa inlägget.
Inte som TS efterfrågar egna senaste skrivna inlägg.

EDIT

_abou citerad

Finn _abou i trådar spara denna länk som bokmärke. klistra in trådnummret i slutet på länken uppe i adressfältet så finner du alla dina inlägg i den aktuella tråden.
Senast redigerad av epost72 2009-10-10 kl. 01:07.
Citera
2009-10-10, 02:18
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Den knappen leder till det senaste olästa inlägget.
Inte som TS efterfrågar egna senaste skrivna inlägg.

EDIT

_abou citerad

Finn _abou i trådar spara denna länk som bokmärke. klistra in trådnummret i slutet på länken uppe i adressfältet så finner du alla dina inlägg i den aktuella tråden.
Ja, se på fan, det funkade! Dock en aning omständigt, hade det inte varit smidigare med en knapp för det, så man hamnar direkt på senaste inlägget från en själv?
Citera
2009-10-10, 02:58
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
hade det inte varit smidigare med en knapp för det, så man hamnar direkt på senaste inlägget från en själv?

Ja det hade ju inte vart dumt. Jag brukar söka på min nick i tråden och då går det att få fram inlägg där någon citerat det jag skrivit vilket oftast ligger nära inlägget/inläggen man skrivit i tråden. Men det är ju inte alltid nån har citerat ens inlägg. Eller så kan man skriva ett nytt inlägg i tråden och sen välja "hitta alla inlägg av Fyrkantig_boll i detta ämne"
Citera
2009-10-10, 10:23
Medlem
Zwerchstands avatar
Kruxet är att sökningen görs utifrån ditt inlägg i tråden, vilket först måste hittas, och för det finns ingen funktion. Det skulle kunna fixas med en modifierad whoposted men än är "Vem postade?"-funktionen tillfälligt avstängd. sedan 2008-12-02, 22:48.
Citera
2010-04-29, 08:49
Medlem
epost72s avatar
Nu för tiden finns en enklare lösning på detta problem.
Sök i "Detta ämne" på a:användarnamn, översta träffen är ditt senaste inlägg i aktuell tråd, klicka på det så är du där du var senast du skrev i tråden...

EDIT.
Eftersom tråden är från innan designbytet är det kanske bäst att påpeka angående den röda pilen före trådnamnet, den numer är utbytt mot en annan ikon.
Senast redigerad av epost72 2010-04-29 kl. 09:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in