2009-10-09, 22:44
Medlem
Kitzbühels avatar
Diskuterade Hento med några hockeyvänner och ingen visst vart han tog vägen i år!?! Var håller han hus denna säsongen`?? Står inget lag på eliteprospect heller för hento denna säsong!

Någon som vet?
Citera
2009-10-09, 22:54
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitzbühel
Diskuterade Hento med några hockeyvänner och ingen visst vart han tog vägen i år!?! Var håller han hus denna säsongen`?? Står inget lag på eliteprospect heller för hento denna säsong!

Någon som vet?

Tränade väl med Luleå ett tag men är numera kontraktslös. Lär dyka upp i något lag med "målvaktskris" framåt vintern.
Citera
2009-10-10, 00:46
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Tränade väl med Luleå ett tag men är numera kontraktslös. Lär dyka upp i något lag med "målvaktskris" framåt vintern.

Läste (i NSD eller kuriren) att han faktiskt tränade med Luleå under veckan som gick, dock så är han inte aktuell för Luleå.
Citera
2009-10-10, 01:27
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Han har tränat med Luleå Hockey i över en månad men han spelar inte för laget. Jag tror att Hento tränar med LHF i syfte att hålla sig någorlunda i form.
Citera
2009-10-10, 10:48
Medlem
loafmasters avatar
Washington Capitals lär säkert vara intresserade av Hentos tjänster framåt jul när man märker att det inte hjälper att göra 5-6 mål per match för att plocka poäng.
Citera
2009-10-10, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Washington Capitals lär säkert vara intresserade av Hentos tjänster framåt jul när man märker att det inte hjälper att göra 5-6 mål per match för att plocka poäng.

Jag tror att jag, med mitt register som målis i björnligan 89 har större chans på det jobbet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in