• 2
  • 3
2009-10-10, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
Ts uppfyller inte iq-kraven för att vara medlem på internet eller röka dödsknark

"dödsknark" Aja.. Men nu kan ni ta och sluta fjanta er tycker jag fanimej..

Så jävla farligt är det inte, ta lite heroin och kom tillbaka och säg att rökmixar är "dödsknark".... Snarare dagisknark för såna som gillar att bara chilla lite och röka en joint (som inte kan röka cannabis lr liknande för tillfället).......
Citera
2009-10-10, 13:29
Bannlyst
Dödsknark är med ironi antagligen. Då man lätt gör narr av media när dem tror det är så. Happy smoking
Citera
2009-10-10, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SalviaN
Dödsknark är med ironi antagligen. Då man lätt gör narr av media när dem tror det är så. Happy smoking

Där ser man.. Förvänta er inte allt för mycket förståelse i dyligt då min erfarenhet, som ni säkert har märkt, är ganska minimal än så länge.. Oavsätt så drar jag igång på forum direkt för att vara på den säkra sidan bland erfarna pundare istället för att börja "testa" till höger och vänster på egen hand och "falla dit" innan jag kan säga
"jag skulle aldrig bli som han som sitter där borta på bänken och vrider sig över att han är nykter"...

Det är väl lika bra? Har redan fått några råd VIA PM om droger som krypton (Kratom).. Ganska bra råd dessutom så jag har nog kommit rätt endå även fast vissa "long time" medlemar kanske inte riktgit håller med om det?
Citera
2009-10-10, 16:16
Medlem
Klngs avatar
Nej, "vissa" long time members uppskattar inte när fjortonåringar skräpar ner forumet utan att söka, tydligen ska informationen serveras på silverfat fast det tagits upp oändligt många gånger. Välkommen till flashback btw.
Citera
2009-10-10, 18:21
Bannlyst
Alla var vi färskingar någon gång, folk är allergiska mot nya trådar på FB mycket lustigt då det är ett forum men så är det.
Men köp dig en bong TS, smoketower.com har ju några riktigt billiga och känns som det vore det perfekt alternativet för dig.
Citera
2009-10-10, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klng
Nej, "vissa" long time members uppskattar inte när fjortonåringar skräpar ner forumet utan att söka, tydligen ska informationen serveras på silverfat fast det tagits upp oändligt många gånger. Välkommen till flashback btw.

Tack, bara för att man startar nya trådar så betyder det inte att man är 14...

Hur som helst, söka funkar väl men det är inte alltid man får fram just det specifika man vill hitta, då startar man en ny och vill ha svar, istället så kommer massa longtime members som börjar skrikar som några jävla galningar bara för att det finns en tråd som handlar om något "liknande" men som fortfarande inte svarar EXAKT på det specifika jag söker efter.

Bara för att dom:
1. inte orkar läsa hela inlägget
2. Är gnälliga och störda i huvudet och känner att dom måste jävlas med någon så fort dom får en chans..

Inte fan vet jag men ibland är det lite frustrerande att bara få skit när man kommer och faktist söker svar på något man undrar över och inte har kunnat finna svar på tidigare. Inte fan är jag här för att starta bråk...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in