Citat:
Ursprungligen postat av The Muppet Show
Jag har en del Canonprylar som legat och samlat damm ett tag nu och tänkte därför göra mig av med dem.
Kamerahuset är ett mycket välvårdat eos 350D (ca 3500 exponeringar), är det rimligt att tro att man kan få en tusenlapp för detta?
Sedan har jag två fina objektiv, Canon EF-S 60/2,8 USM Macro och Canon EF-S 17-55/2,8 IS USM. Macroobjektivet är i absolut nyskick och 17-55:an är i ett mycket välvårdat begagnat skick.
Canon EF-S 60/2,8 USM - 2500kr?
Canon EF-S 17-55/2,8 IS USM - 7000kr?
Alla orginalkartonger, manualer och kvitton finns.
Kom gärna med synpunkter på detta och hjälp mig att sätta rätt och rimligt pris på grejorna.
Eftersom tråden kanske saknar någet egentligt diskussionsunderlag hoppas jag mod låter den i alla fall få leva tills jag fått lite feedback.
Det låter väl som ganska rimliga priser, med lite prutmån kanske!? Man har ju lärt sig att sälja begagnade objektiv sällan är en rolig upplevelse
Såg på Blocket att många vill ha ganska bra betalt för sina 350D, men samtidigt verkade inte som det var någon direkt rusning efter dom. Menar, varför betala 3000:- för en 4 år gammal kamera när motsvarande ny kostar strax över 4000:-?