2004-01-08, 01:45
Bannlyst
Jaja, Flasback har väl spelat ut sin roll som underground, uppkäftigt reta etablissemanget-sajt. Får man fråga hur mycket stålar som görs på alla annonser?
Ska väl inte raljera om detta, Money Talks--Bullshit Walks. Så är det ju.
Citera
2004-01-08, 01:47
Bannlyst
+++

Då jag inte pyntar Jan Axelssons hyra så ska väl jag enbart hålla käft om saken.
Vilket jag gör från och med nu.
Citera
2004-01-08, 01:54
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bux1001
Då jag inte pyntar Jan Axelssons hyra så ska väl jag enbart hålla käft om saken.
Vilket jag gör från och med nu.
oj, det var en snabb reträtt. Tänk om någon hade tänkt svara då?
Citera
2004-01-08, 01:55
Medlem
Rubbermans avatar
Flyttas till "Flashback", där sådana här diskussioner ska föras.
/Moderator
Citera
2004-01-08, 13:05
Medlem
Fonuss avatar
äää hade tänkt bidra med ett recept på kanelbullar men då får jag väl gå å dra nåt gammalt över mig...
Citera
2004-01-08, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bux1001
Jaja, Flasback har väl spelat ut sin roll som underground, uppkäftigt reta etablissemanget-sajt. Får man fråga hur mycket stålar som görs på alla annonser?
Ska väl inte raljera om detta, Money Talks--Bullshit Walks. Så är det ju.

Tror säkert att vi här på FB fortfarande retar etablissemanget, men kanske inte så ofta som förr. Det beror säkert på att vi har fått fler och fler ämnen att diskutera, inte bara det som definieras som underground. Det tycker jag är bra för tydligen finns det ett behov av att diskutera allt mellan himmel och jord.
Har också fått för mig att fler och fler väljer FB istället för en vanlig chat, där
mycket går ut på att skapa kärlek eller dates. Och ju fler "seriösa" ämnen vi har desto fler vågar sig in här.

Hur mycket innehavaren av den här siten drar in i annonsintäkter är för mig ointressant. Det kostar ju att driva det här och jag kan inte tänka mig att innehavaren blir miljonär på det här.
Citera
2004-01-08, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken
Hur mycket innehavaren av den här siten drar in i annonsintäkter är för mig ointressant. Det kostar ju att driva det här och jag kan inte tänka mig att innehavaren blir miljonär på det här.

Inte miljonär, det tror jag.
Tänk om det läderlasse skrev för ett tag sedan är sant. Att flashback äger dom flesta shoppar (jaja, jag vet att han skrev att det inte va han & att han bara skoja. men varför står då samma sak kvar på www.synd.nu?)

Janne är nog miljonär sedan långt tillbaka. Han har planerat saker sedan flashback starta, han vet vad han gör.
Citera
2004-01-08, 19:29
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonus
äää hade tänkt bidra med ett recept på kanelbullar men då får jag väl gå å dra nåt gammalt över mig...

Nejdå, det är bara hoppa till matforum och posta receptet där.
Citera
2004-01-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Inte miljonär, det tror jag.
Tänk om det läderlasse skrev för ett tag sedan är sant. Att flashback äger dom flesta shoppar (jaja, jag vet att han skrev att det inte va han & att han bara skoja. men varför står då samma sak kvar på www.synd.nu?)

Janne är nog miljonär sedan långt tillbaka. Han har planerat saker sedan flashback starta, han vet vad han gör.

Neee, tror inte att han är miljonär, och definitionen miljonär är ju så diffus nu för tiden, det räcker ju med att hederlig svensk medborgare, född på 40-talet, byggde hus på 60-talet och fortfarande äger sitt hus utan skulder, så är han miljonär!
Sen får vi inte glömma att mr Axelsson flera gånger varit i blåsväder både hos myndigheter, TV-bolag och media, och för att rida ut sådana stormar krävs det nog en hel del pengar och inte minst starkt psyke och tålamod.

Det vore intressant om admin läser det här och kanske kan ge sin kommentar....

Fonus: Fram med receptet nu så lovar jag att baka i helgen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in