Jag r en alldeles nybliven macgare som sitter och skriver det hr p min sprillans nya Macbook pro. Ja, den r dagsfrsk! Jag r mycket njd in deed.
Men.. jag kommer behver kra windows xp nd, eftersom jag spelar poker och har program som bara funkar i windows. Nu har jag bara en installationsskiva till xp med serviepack 1 p, vilket inte verkar fungera s bra. r det ngon som vet om man kan komma runt detta problem och installera xp sp1 med Bootcamp?
Urskta min otydlighet... Jag har allts windows xp p ordiginalcd, men p den cdn r det bara sp1 och det verkar inte funka n vidare med bootcamp. Undrade om det finns ngon workaround liksom.
Jag kr de flesta klienter via parallells, funkar utmrkt faktiskt. Men nu fr tiden har ju till exempel Full Tilt och Pokerstars en klient fr mac s dom gr det att kra native istllet.
Urskta min otydlighet... Jag har allts windows xp p ordiginalcd, men p den cdn r det bara sp1 och det verkar inte funka n vidare med bootcamp. Undrade om det finns ngon workaround liksom.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!