Jag är en alldeles nybliven macägare som sitter och skriver det här på min sprillans nya Macbook pro. Ja, den är dagsfärsk! Jag är mycket nöjd in deed.
Men.. jag kommer behöver köra windows xp ändå, eftersom jag spelar poker och har program som bara funkar i windows. Nu har jag bara en installationsskiva till xp med serviepack 1 på, vilket inte verkar fungera så bra. Är det någon som vet om man kan komma runt detta problem och installera xp sp1 med Bootcamp?
Ursäkta min otydlighet... Jag har alltså windows xp på ordiginalcd, men på den cdn är det bara sp1 och det verkar inte funka nå vidare med bootcamp. Undrade om det finns någon workaround liksom.
Jag kör de flesta klienter via parallells, funkar utmärkt faktiskt. Men nu för tiden har ju till exempel Full Tilt och Pokerstars en klient för mac så dom går det att köra native istället.
Ursäkta min otydlighet... Jag har alltså windows xp på ordiginalcd, men på den cdn är det bara sp1 och det verkar inte funka nå vidare med bootcamp. Undrade om det finns någon workaround liksom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!