2009-10-08, 21:11
Medlem
Här kommer problemet , fick min iphone med nummerportering till telia för en cirka 3 veckor sedan och har märkt att jag inte får alla sms som skickas till mig, väldigt få kan jag tillägga Har testat att prata med idioterna på kundservice, startat om mobilen, ta ut simkortet mm och inget av detta funkar...
Någon mer som har haft samma problem?
Har ju för fan missat massa viktiga sms
2009-10-08, 21:15
Medlem
tyses avatar
kan man på något sätt placera medlemmar på detta forum i olika grupper?

finns möjligheten til det så ska du va den absolut första som jag sätter i gruppen "IDIOTER som inte lärt sig SÖKA"

orkar inte ens leta upp trådarna som behandlar ämnet, mod borde klistra tycker jag
2009-10-08, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
kan man på något sätt placera medlemmar på detta forum i olika grupper?

finns möjligheten til det så ska du va den absolut första som jag sätter i gruppen "IDIOTER som inte lärt sig SÖKA"

orkar inte ens leta upp trådarna som behandlar ämnet, mod borde klistra tycker jag
Lugn! har ju sökt, men hitta inget om ämnet
Du råkar väl inte jobba på telias kundservice och ha tagit åt dig av min kritik?
2009-10-08, 23:32
Medlem
mrgangster655s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaTimmy
Lugn! har ju sökt, men hitta inget om ämnet
Du råkar väl inte jobba på telias kundservice och ha tagit åt dig av min kritik?
IDIOT vi har 2 trådar ena heter ALLT OM IPHONE II och den andra ALLT OM IPHONE 3GS och det betyder att man skall ta upp ALLA problem du har med din iphone på iphone tråden och inte skapa ett nytt tråd för varje problem som uppstår. lär dig söka riktigt nästa ggn.
2009-10-12, 17:26
Medlem
Heinzes avatar
Låst,
mrgangster655 & Tyse har tillämpat kamratuppfostran i ämnet så övriga kommentarer känns överflödiga.
/MOD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in