• 1
  • 2
2009-10-08, 17:47
Medlem
dasiics avatar
hej jag är från bosnien och vill prata lite om bosniska talanger.

vi har ibrahimovic, muslimovic, dzeko, pjanic, misimović, spahić osv finns många fler

ranodrna de bosniska talangerna och förklara varöför ni tycker så. jag tycker att bosnien har många fler talanger än sverige ni sppelar mycket tråkig fotboll tycker vi bosnier och ni kan lära er lite av oss
2009-10-08, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dasiic

vi har ibrahimovic, muslimovic, dzeko, pjanic, misimović, spahić osv finns många fler

ranodrna de bosniska talangerna och förklara varöför ni tycker så. jag tycker att bosnien har många fler talanger än sverige ni sppelar mycket tråkig fotboll tycker vi bosnier och ni kan lära er lite av oss

Idiot
2009-10-08, 17:50
Medlem
Nu är väl dock både muslimovic och ibrahimovic uppvuxen med svensk fotboll och inte bosnisk fotboll?
2009-10-08, 17:51
Medlem
dasiics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udda123456
Nu är väl dock både muslimovic och ibrahimovic uppvuxen med svensk fotboll och inte bosnisk fotboll?

aa men de är inte svenskar för det du är bara avundsjuk för att de är bosnier?
2009-10-08, 17:58
Medlem
Citat:
aa men de är inte svenskar för det du är bara avundsjuk för att de är bosnier?

aa du har helt rätt, jag är avundsjuk för att t.ex zlatans familj har ursprung från något randomland där borta. jag önskar mina föräldrar var bosnier med, då kanske man hade varit en stor bolltalang?

on a more serious note: du tror helt ärligt att man med rötter från ett visst land automatiskt blir en större talang inom vald idrott eller specifikt ämne?

(ska egentligen sluta mata trollen men känner att det är svårt att låta bli)
Senast redigerad av udda123456 2009-10-08 kl. 18:00.
2009-10-08, 18:03
Medlem
dasiics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuck-you
Idiot

din kravica

Citat:
Ursprungligen postat av udda123456
aa du har helt rätt, jag är avundsjuk för att t.ex zlatans familj har ursprung från något randomland där borta. jag önskar mina föräldrar var bosnier med, då kanske man hade varit en stor bolltalang?

on a more serious note: du tror helt ärligt att man med rötter från ett visst land automatiskt blir en större talang inom vald idrott eller specifikt ämne?

(ska egentligen sluta mata trollen men känner att det är svårt att låta bli)

nej asså jag menar bara att de är bosnier för vi har alltid varit bra i fotboll bättreän er iaf jämför bara de bosnisak talagerna med er spelare. er bästa spelare är bosnier också
2009-10-08, 18:08
Medlem
fugus avatar
Nice. Är det såhär man räknar? Då har vi ju en jävla massa "svenskar" i USA att vara stolta över!

Förövrigt, hur många slutspel har Bosnien deltagit i?
2009-10-08, 18:08
Bannlyst
Citat:

Ännu ett troll, välkomen.
2009-10-08, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Nice. Är det såhär man räknar? Då har vi ju en jävla massa "svenskar" i USA att vara stolta över!

Förövrigt, hur många slutspel har Bosnien deltagit i?

Killen är ett balkantroll...
2009-10-08, 18:11
Medlem
Sluta skämma ut balkan din idiot!
2009-10-08, 18:11
Medlem
fusiliers avatar
Lite lol TS, jag gissar på att han är 16 år gammal, inte för att låta rolig men jag tror helt seriöst att han är det.

Ska vi räkna allt blod och gener som våra skandinaviska vikingar spred?
2009-10-08, 18:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Lite lol TS, jag gissar på att han är 16 år gammal, inte för att låta rolig men jag tror helt seriöst att han är det.

Ska vi räkna allt blod och gener som våra skandinaviska vikingar spred?

Som sagt, ett troll. Att ni inte fattat det än efter hundratals misslyckade troll som albanerna/serberna kastar in.

Att han använder ć på Misimovic och Spahic men inte på Pjanic, Dzeko, Muslimovic och Ibrahimovic tyder på att han kunde de sistnämnda och sedan gick in på wikipedia för att hitta fler bosniska spelare.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in