Hej.
Jag är en 22-årig kille som har en inkomst på ca 18 000 i månaden (lägg därtill utgifter så som mat, hyra och krog så blir det inte mycket över). Har dock även sparpengar. Jag bränner ungefär mellan 500-1000 kronor i snitt per dag på spel, endast sportsbetting.
Jag är vinnande fram tills det att jag tiltar och då rinner pengarna iväg rejält. Jag har ett beroende. Hur i helvete ska man sluta? Jag har haft lite "pauser" (2-3 dagar) men smygspelar ändå samtidigt även om det inte är i samma utsträckning och jag börjar bli utarmad nu. Har spelat bort mitt sparkapital på 200 000 från föräldrarna. Och jag har verkligen inte råd att fortsätta spela.
Spelbolagen måste älska mig och det äcklar mig något så fruktansvärt. Har en känsla att jag skulle vilja trycka in tänderna på varenda VD över spelbolagen och sedan ta tillbaka vad som en gång var mitt.
Var fan ska jag vända mig för att på enklaste sätt komma över detta? Det är ju helt sjukt, jag förstår själv att mitt spelande bara gör mig fattig och att jag missar saker som jag kanske borde göra, exempelvis studera

Men det går tamejfan inte.