Citat:
Första gången någonsin jag spelade på kredit, 12k åt helvete.
Mår så jävla dåligt herregud, va fan håller jag på mig ?
Jag är en städad person som aldrig kunde tänka mig att kunna låna för stt spela.
Förnekar mitt spelade, mår så dåligt och ångest hela tiden.
Men ändå fortsätter det.
Kommer berätta för mig flickvän imorgon, hoppas hon tar det på rätt sätt o hjälper mig.
En sån som mig måste ha nån som håller i mina pengar, hela tiden.
Mår så jävla dåligt just nu kan inte sova, spela nästan upp allt av min lön nu.
Har en kredit som måste betalas i slutet på november så ingen jätte katastrof men det är ändå katastrof.
Herregud.
Är så rädd att hon ska få reda på krediten innan jag sagt nått, ångest hela dagarna eftersom jag mörkar detta.
Nu ska vi byta bank nästa vecka så kommer sitta på möte med nya banken, är så rädd det kommer upp på tapeten, men varför skulle det göra det ? Dom skiter ju i om jag har en obetald räkning som ej förfallit i datum.
Denna ständiga ångest.
Går ut över min familj också, jag vet ju att det beror på mitt spelande, hela mitt beteende är så destruktivt.
Mår så jävla dåligt herregud, va fan håller jag på mig ?
Jag är en städad person som aldrig kunde tänka mig att kunna låna för stt spela.
Förnekar mitt spelade, mår så dåligt och ångest hela tiden.
Men ändå fortsätter det.
Kommer berätta för mig flickvän imorgon, hoppas hon tar det på rätt sätt o hjälper mig.
En sån som mig måste ha nån som håller i mina pengar, hela tiden.
Mår så jävla dåligt just nu kan inte sova, spela nästan upp allt av min lön nu.
Har en kredit som måste betalas i slutet på november så ingen jätte katastrof men det är ändå katastrof.
Herregud.
Är så rädd att hon ska få reda på krediten innan jag sagt nått, ångest hela dagarna eftersom jag mörkar detta.
Nu ska vi byta bank nästa vecka så kommer sitta på möte med nya banken, är så rädd det kommer upp på tapeten, men varför skulle det göra det ? Dom skiter ju i om jag har en obetald räkning som ej förfallit i datum.
Denna ständiga ångest.
Går ut över min familj också, jag vet ju att det beror på mitt spelande, hela mitt beteende är så destruktivt.
Se detta som ett sätt att starta om - inse att du inte kommer gynnas av att spela på något vis - du säger att din familj och tjej blir lidande. Kämpa för dem nu. Det kan inte bli värre men det kommer bli bättre. Redan efter 1 vecka kommer du känna att det blir bättre. Berätta för tjejen - kriga på jobbet - inom någon månad är du på banan igen - det är ingen tid alls. Men du måste bestämma dig och stålsätta dig nu och be om hjälpt av anhöriga, ge tjejen kontroll över ditt konto ex. Lycka till. Du kommer klara det. Se framåt och tänk på dem som betyder ngt.