Citat:
Ursprungligen postat av Rosle
Du brydde dig tydligen tillräckligt mycket för att skriva den där kommentaren.
Att skriva en sådan lång kommentar och samtidigt antyda på att du inte bryr dig är helt horribelt, sen är troll anklagelser verkligen inte uppskattade och huruvida du anser att det är konstigt/icke konstigt att vara deppig eller något sådant är din personliga åsikt och således också helt ointressant.
Jag bad dig inte att kommentera, men motbevisa förfan inte dig själv i dina egna kommentarer.
Bryr mig inte ett jävla skit om din åsikt, och jobba lite på ditt självförtroende, för om du känner ett sådant stort behov av att leka kaxig på internet så har du grova problem med din psykiska hälsa, och låt gärna inte det gå ut över tråden.
Ignorerar dig dessutom så du behöver inte ta dig tid att lägga ännu en dryg kommentar, även fast du nu "inte bryr dig".
Där fick jag så att jag teg. Mitt tips är att du tar ditt liv, verkar vara som den enda lösningen till ditt eviga problem. De där 500:- var förkrossande för din ekonomi kan jag tänka mig.
Angående mitt tips att ta ditt liv är verkligen en bra lösning då du kommer stöta på större problem i livet än vad du nu gjort, och om du är "sjukt deprimerad" nu, vettefan vad du ska ta dig till.
Idioter som dig bör fan låsas in