2011-05-20, 09:25
Medlem
shredding-pows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosle
Du brydde dig tydligen tillräckligt mycket för att skriva den där kommentaren.

Att skriva en sådan lång kommentar och samtidigt antyda på att du inte bryr dig är helt horribelt, sen är troll anklagelser verkligen inte uppskattade och huruvida du anser att det är konstigt/icke konstigt att vara deppig eller något sådant är din personliga åsikt och således också helt ointressant.

Jag bad dig inte att kommentera, men motbevisa förfan inte dig själv i dina egna kommentarer.

Bryr mig inte ett jävla skit om din åsikt, och jobba lite på ditt självförtroende, för om du känner ett sådant stort behov av att leka kaxig på internet så har du grova problem med din psykiska hälsa, och låt gärna inte det gå ut över tråden.

Ignorerar dig dessutom så du behöver inte ta dig tid att lägga ännu en dryg kommentar, även fast du nu "inte bryr dig".

Där fick jag så att jag teg. Mitt tips är att du tar ditt liv, verkar vara som den enda lösningen till ditt eviga problem. De där 500:- var förkrossande för din ekonomi kan jag tänka mig.
Angående mitt tips att ta ditt liv är verkligen en bra lösning då du kommer stöta på större problem i livet än vad du nu gjort, och om du är "sjukt deprimerad" nu, vettefan vad du ska ta dig till.
Idioter som dig bör fan låsas in
Citera
2011-05-20, 10:40
Medlem
Trudoffs avatar
Förlora 500 kronor och hela världen gå under
Citera
2011-05-20, 10:45
Medlem
perezhiltohs avatar
Det finns värre saker än att förlora 500 SEK.
Citera
2011-05-20, 11:11
Medlem
scarlots avatar
Citat:
500kr har jag ju förlorat..

Lol din jävla noob
Citera
2011-05-20, 11:41
Medlem
Vilken jävla idiot du är ts.. Jag kände lite sympati för dig i början då jag själv och många andra har suttit i den sitsen. Sedan skriver du att det handlar om 500 kr... FÖR HELVETE!
Sälj datorn då förfan som du säkert får mer än 500 kr för.
Hoppas du är ett troll.

OnT: Tänk på barnen i Afrika dom har det värre.
Citera
2011-05-20, 11:57
Bannlyst
Citat:
Hahahaha vad i helvete yrar du om

Grattis till första kommentaren iallafall, men öka din postcount kan du nog göra i någon annan tråd.

Utöver det är det lite kul hur du kommer med troll kommentarer, din första kommentar är en trollanklagelse, grattis.

Haha ja skiter i min postcount och du är inte ett troll, du är ett troll wannabe.
Citera
2011-05-20, 12:55
Medlem
Shat.... SRSLY 500 kr och du får ÅNGEST :O Starkt psyke osv.
Citera
2011-05-20, 14:15
Medlem
ShitAllOverTheWalls avatar
Hahaha 500kr!! Vilken jävla fjolla du är!!
Jag har också förlorat mycket pengar när jag oddsade! Ca 60 000kr+.. fyfan vad man mådde dåligt då, men 500kr?! Jag har lust att örfila dig!
Citera
2011-05-20, 14:34
Medlem
Bakteriens avatar
500 kan va mycket cash, om nu killen e arbetslös och överhuvudtaget har det lite risigt ställt. Sen varför han bestämde sig för att betta i den sitoationen vete fan.

TS: Du har lärt dig en läxa, och kom undan med det billigt
Citera
2011-05-20, 14:35
Medlem
charkovs avatar
Hoppas du har lånat dom 500 kr du spelade bort också...
Citera
2011-05-20, 14:35
Medlem
Läste bara de få första sidorna, men jag läste att du precis börjat spela och du börjar satsa pengar? Träna innan! skyll dig själv
Citera
2011-05-20, 18:14
Medlem
Rosles avatar
Hahahahahahaha.
Som jag sitter och njuter av era kommentarer, keep it up.

https://www.flashback.org/sp30730744
är min personliga favorit just nu.

Fortsätt kommentera, det blev ju tråkigt när ni tuffa grabbar slutade kommentera.
Senast redigerad av Rosle 2011-05-20 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in